• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Горошок зелений консервований (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі)

Горошок зелений консервований Маса нетто: від 0.42 до 0.42 кілограм Відповідність ДСТУ 7165: Так Фасування: банка металева У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Товар має бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам. 1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. 1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – харчовий склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,98-Б. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями протягом 3-х робочих днів з дня отримання замовлення без мінімальної кількості. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на склад Замовника на підставі видаткової накладної. Термін придатності предмету закупівлі повинен складати на момент поставки не менше 80% від строку зберігання, який зазначається у супровідній документації на кожну партію товару або на етикетці і вважається гарантійним терміном, який обчислюється від дати виготовлення Товару. У разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить 2 дні з моменту встановлення обставини щодо невідповідності товару встановленим якісним характеристикам. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП. Перед укладенням договору Переможець/Постачальник надсилає проєкт договору на електронну пошту Замовника legal.zakupivli@ukr.net. для узгодження. УВАГА! Характеристики запропонованого Учасником товару повинна бути відображена в специфікації розміщеній на електронному майданчику та відповідати характеристикам товару визначеним Замовником проектом договору. Перед розміщенням пропозиції рекомендуємо Учасникам обов’язково ознайомитись з умовами проекту договору та вимогами до предмету закупівлі, оскільки поля профілів можуть містити не повну інформацію порівняно з описом товару зазначеному в описі до товару. У разі, якщо товару запропонований Учасником не буде відповідати характеристикам визначеним Замовником пропозицію Учасника буде відхилено, як таку, яка не відповідає умовам оголошеної закупівлі та умовам договору.

Завершена

5 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 381f55707e6c4bacb18b9a79de484035
Внутрішній номер закупівлі: 25089982
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-23-005920-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології"
Контактна особа: Марина Миколюк +380973993469 adm.card.c@ukr.net http://vcc.vmr.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочіАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 5 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 23.04.2025 13:04 - 27.04.2025 23:00
Період кваліфікації: 27.04.2025 23:00 - 28.04.2025 08:50
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Горошок зелений консервований
Код ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі
Кількість 52 кілограм
Період постачання до 25.12.2025
Місце постачання 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 98-Б На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП Фурман Олександр Васильович
Початкова пропозиція 4 352.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 352.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
28.04.2025 08:50
Відповіді на вимоги 3
Документи 1
Скарги 0
ФОП "ГОНЧАР БОРИС ІВАНОВИЧ"
Початкова пропозиція 4 992.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 992.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: d94f53d153fa4732baa70e6a16a2d71d
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-23-005920-a-b1
Постачальник: ФОП Фурман Олександр Васильович
Дані про підписанта Постачальника: Фурман Олександр Васильович, natalibegys@gmail.com, +380676209936, UA443510050000026008030043500, витягу з ЄДРПОУ, ФОП
Номер договору: 172
Сума договору: 4 352.40 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Горошок зелений ЩЕДРА НИВА консервований, 420г: 83.70000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 30.04.2025 00:00 - 30.12.2025 00:00
Дата підписання: 30.04.2025 13:34
Статус:
Виконаний
pdf
договір 172 від 30.04.2025.pdf
p7s
sign.p7s