• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний)

Завершена

7 857.90 UAH з ПДВ
Номер: a4ea334024914e089c9098ba27315406
Внутрішній номер закупівлі: 25070669
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-21-006035-a   
Замовник: ТУПИЧІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Контактна особа: Марія Сливко +380464535267 mielin1818@gmail.com https://tupychiv-gromada.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 7 857.90 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
папір офісний А4 80 500 арк.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 40 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 15150, Україна, Чернігівська область, с.Тупичів, Чернігівська, 75 На карті
ручка кулькова синя
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 15150, Україна, Чернігівська область, с.Тупичів, Чернігівська, 75 На карті
ручка гелева синя
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 15150, Україна, Чернігівська область, с.Тупичів, Чернігівська, 75 На карті
файл для документів А4 40мкм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 15150, Україна, Чернігівська область, с.Тупичів, Чернігівська, 75 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ ОФІС"
Ціна пропозиції 7 857.90 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
21.04.2025 15:27
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 27dd61cda06c41268bc7319e294f3e44
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-21-006035-a-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ ОФІС"
Номер договору: 39
Сума договору: 7 857.90 UAH з ПДВ
Сума договору: 6 548.25 UAH без ПДВ
Період дії договору: 21.04.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 21.04.2025 15:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір Прайм офіс _39.pdf