• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Контейнери для збору голок (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні)

Контейнер для збору голок Габаритні розміри – 184 х 154 х 390 мм. Матеріал: Папір Об'єм (літр): 10 Кількість використань: Одноразовий Стерильність: Ні Колір: червоний Контейнер для збору голок Габаритні розміри – 152 х 148 х 244 мм. Матеріал: Папір Об'єм (літр): 5 Кількість використань: Одноразовий Стерильність: Ні Колір: червоний У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Товар має бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам. 1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. 1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – промисловий склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,98-Б. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями протягом 3-х робочих днів з дня отримання замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на склад Замовника на підставі видаткової накладної. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника, в тому числі занесення товару на склад Замовника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП. Перед укладенням договору Переможець/Постачальник надсилає проєкт договору на електронну пошту Замовника legal.zakupivli@ukr.net. для узгодження. УВАГА! Характеристики запропонованого Учасником товару повинна бути відображена в специфікації розміщеній на електронному майданчику та відповідати характеристикам товару визначеним Замовником проектом договору. При цьому найменування товару може відрізнитись від зазначеного Замовником в запиті, але характеристики мають бути зазначені такі, які вказані Замовником. Перед розміщенням пропозиції рекомендуємо Учасникам обов’язково ознайомитись з умовами проекту договору та вимогами до предмету закупівлі, оскільки поля профілів можуть містити не повну інформацію порівняно з описом товару зазначеному в описі до товару, а також містити значення «від» та «до». Змовником закуповується товар з чіткими характеристиками. Заміна товару на «той, який є у Постачальника» не допускається. До поставки приймається лише товар, який зазначений в специфікації на майданчику та відповідно відображений в договорі.!!!!! У разі, якщо товару запропонований Учасником не буде відповідати характеристикам визначеним Замовником пропозицію Учасника буде відхилено, як таку, яка не відповідає умовам оголошеної закупівлі та умовам договору.

Завершена

145 000.00 UAH з ПДВ
Номер: d9a80a6c04764d1da0862a435af78e13
Внутрішній номер закупівлі: 25061626
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-18-006292-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології"
Контактна особа: Марина Миколюк +380973993469 adm.card.c@ukr.net http://vcc.vmr.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 145 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 18.04.2025 14:07 - 23.04.2025 00:00
Період кваліфікації: 23.04.2025 00:00 - 23.04.2025 09:07
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Контейнер для забору голок
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість 1000 штука
Період постачання до 25.12.2025
Місце постачання 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 98-Б На карті
Контейнер для забору голок
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість 1000 штука
Період постачання до 25.12.2025
Місце постачання 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 98-Б На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ГЛЮДОР"
Початкова пропозиція 99 450.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
99 450.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
23.04.2025 09:07
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "МЕД-ПАРТНЕР"
Початкова пропозиція 104 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
104 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "БЛАНІДАС"
Початкова пропозиція 118 680.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
118 680.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ФОП "ФРІЖ ІННА ІВАНІВНА"
Початкова пропозиція 136 530.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
136 530.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДЛАБМАРКЕТ»
Початкова пропозиція 139 992.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
139 992.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "РАД ФАРМ"
Початкова пропозиція 141 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
141 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ФОП Жуківський Віктор Валерійович
Початкова пропозиція 145 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
145 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 1
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: 4fcb738580c8410c927258b8b3b406fa
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-18-006292-a-a1
Постачальник: ТОВ "ГЛЮДОР"
Номер договору: 165
Сума договору: 99 450.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 82 875.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Контейнер GLEWDOR для зберігання гострих медичних предметів одноразового використання (10л): 48.75000 UAH з ПДВ
Контейнер GLEWDOR для зберігання гострих медичних предметів одноразового використання (5л): 34.12500 UAH з ПДВ
Період дії договору: 25.04.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 25.04.2025 16:22
Статус:
Підписаний
pdf
договір 165 від 25.04.2025.pdf
p7s
sign.p7s