• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (лот 1 бюджетні установи - 1024,67 Гкал (постачання теплової енергії (09323000-9 Централізоване опалення)), лот 2 орендарі - 8 Гкал (постачання теплової енергії (09323000-9 Централізоване опалення)), лот 3 відомче житло - 200 Гкал (постачання теплової енергії (09323000-9 Централізоване опалення))

Завершена

4 389 446.35 UAH з ПДВ
Номер: e85b27ba82c84b06b7de54cf68d3c053
Внутрішній номер закупівлі: 25053157
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-17-010829-a   
Замовник: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ
Контактна особа: Олександра Котиченко +380632649010 kotychenko_oleksandra@nuczu.edu.ua https://nuczu.edu.ua/ukr/
Класифікатор ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування: ОБҐРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: ˗КП ТМ «Черкаситеплокомуненерго» Черкаської міської ради, код ЄДРПОУ: 02082522, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. О. Дашковича,62 Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ˗09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (лот 1 бюджетні установи - 1024,67 Гкал (постачання теплової енергії (09323000-9 Централізоване опалення)), лот 2 орендарі - 8 Гкал (постачання теплової енергії (09323000-9 Централізоване опалення)), лот 3 відомче житло - 200 Гкал (постачання теплової енергії (09323000-9 Централізоване опалення)) Вид та ідентифікатор процедури закупівлі (у разі наявності): ˗Закупівля без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу Очікувана вартість закупівлі товару/послуги: ˗4 389 446,35 грн Підстави для здійснення закупівлі: ˗відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 5 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період до 31.12.2025 (воєнного стану / до кінця 202_ року / на період 202_ року / тощо). Враховуючи те, що постачальником / виконавцем Закупівлі є лише певний суб’єкт господарювання ˗ ˗КП ТМ «Черкаситеплокомуненерго» Черкаської міської ради, код ЄДРПОУ: 02082522, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. О. Дашковича,62, що визначено відповідним документом — «ЗВЕДЕНИЙ ПЕРЕЛІК СУБ'ЄКТІВ ПРИРОДНИХ МОНОПОЛІЙ (станом на 31.03.2025) (реєстром / свідоцтвом / галузевим наказом / іншим документом (додається)), застосовується вищевказане виключення. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору.  З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави». Документальним підтвердженням відсутності конкуренції з технічних причин, як підстави для укладання прямого договору, є «ЗВЕДЕНИЙ ПЕРЕЛІК СУБ'ЄКТІВ ПРИРОДНИХ МОНОПОЛІЙ» Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від “31” 03 2025 р. https://www.nerc.gov.ua/reyestri-nkrekp/reyestri-subyektiv-prirodnih-monopolij-nkrekp/reyestr-subyektiv-prirodnih-monopolij-u-sferah-teplopostachannya-centralizovanogo-vodopostachannya-ta-centralizovanogo-vodovidvedennya
Очікувана вартість: 4 389 446.35 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
лот 1 бюджетні установи
Код ДК 021:2015: 09323000-9 Централізоване опалення
Кількість 1024.67 гігакалорія
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 18034, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул. Онопрієнка, 8 На карті
лот 2 орендарі
Код ДК 021:2015: 09323000-9 Централізоване опалення
Кількість 8 гігакалорія
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 18034, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул. Онопрієнка, 8 На карті
лот 3 відомче житло
Код ДК 021:2015: 09323000-9 Централізоване опалення
Кількість 200 гігакалорія
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 18034, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул. Онопрієнка, 8 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Ціна пропозиції 4 389 446.35 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.04.2025 16:57
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 62c06bcfd3de494ab1831a2bc80b1267
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-17-010829-a-a1
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Номер договору: 50 (з ос. рах. №501, №592)/139
Сума договору: 4 388 088.07 UAH з ПДВ
Сума договору: 3 656 740.06 UAH без ПДВ
Період дії договору: 15.04.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 15.04.2025 16:00
Статус:
Підписаний
pdf
дог №50-139 від 15.04.2025.pdf
pdf
ДУ №1 від 21.05.2025 тепло.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ №2 від 23.05.2025 тепло.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ №3 від 27.05.2025 тепло.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ №4 від 09.06.2025 тепло.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ №5 від 25.07.2025.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Дод.уг. № 6 до договору 139.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ №7 від 22.09.2025.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
дод.уг.№8 до дог.50-139.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ №9 від 28.11.2025.pdf
p7s
sign.p7s