• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Будівельні матеріали - 12251

1. Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану». 2. Доставка товару та документообіг здійснюється за рахунок Постачальника. 3. Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота). 4. Місцезнаходження замовника: адреса знаходження Замовника не публікується, оскільки у період дії воєнного стану для Замовника дана інформація являється «чутливою». 4.1. Ймовірна адреса поставки: Сумська область та/або Черкаська область, та/або сусідні до них області. 5. Кількісні, технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначенні в документації до закупівлі, а саме: Проект договору, Додаток 1 (Специфікація). 6. Критерії та методика оцінки пропозицій: Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки є ціна, питома вага - 100 %. 7. Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження. 7.1. Учасник має подати заповнений проєкт договору Замовника, в форматі що підлягає редагуванню (WORD (doc)), підготовлений у відповідності з документацією до закупівлі ("Проєкт договору"), який повинен бути заповнений зі сторони Учасника (блоки що виділенні сірим фоном), включаючи додатки до проєкту Договору (Специфікація). 7.1.1. Цінові показники в заповненому проєкті договору (Додаток 1 "Специфікація") мають бути зазначені відповідно до загальної вартості цінової пропозиції, яку Учасник зазначає в електронній системі. 7.2. Учасник має надати заповнену анкету згідно документа, що надається до закупівлі Замвоником: "АНКЕТА_перевірка контрагента". Анкета має бути заповнена та підписана КЕП/УЕПом відповідної особи. Заповнена анкет додається Учасником в форматі окремого документа, що підлягає редагуванню (WORD (doc)). 7.3. Учасник має надати лист-згоду з проєктом договору Замовника в вільній формі. Лист має містити згоду учасника підписати фінальний проєкт договору з Замовником не пізніше семи днів з дати отримання фінально-погодженого проєкту договору з боку Замовника.

Завершена

449 668.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Номер: 699d797d52e14dbfa652dd3c44ad9507
Внутрішній номер закупівлі: 25051367
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-17-008770-a   
Замовник: Військова частина А4699 (47 ОМБр МАҐУРА)
Контактна особа: Ігор Давидян +380634428080 purch_a4699@post.mil.gov.ua https://47.army/
Класифікатор ДК 021:2015: 44190000-8 Конструкційні матеріали різніАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 449 668.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 17.04.2025 15:19 - 23.04.2025 09:54
Період прийому пропозицій: 23.04.2025 09:54 - 26.04.2025 09:55
Аукціон: 01.05.2025 13:35 - 01.05.2025 14:10
Період кваліфікації: 01.05.2025 14:10 - 10.05.2025 19:33
Період завантаження договору: 10.05.2025 19:33 - 30.05.2025 19:33

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴449 668.00 Будівельні матеріали.