• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з охорони об'єкту

Завершена

515 328.00 UAH без ПДВ
Номер: eda2c64f0be6491cb18fda2ac4340bc3
Внутрішній номер закупівлі: 25043812
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-17-001435-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Контактна особа: Білик Степан Іванович 380987589298 bilykstepan21@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування: Під час розгляду першого питання порядку денного: Для задоволення нагальної потреби на 2025 рік у послузі «ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єкту)» необхідно провести закупівлю шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару на підставі підпункту 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до пункту 14 Особливостей закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Абзацом 3 частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. На виконання наведених вище норм необхідно затвердити річний план закупівель на 2025 рік, який є Додатком № 1. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 4 Закону річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. На виконання даної вимоги Закону оприлюднити річний план закупівель на 2025 рік, який є Додатком № 1, в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня їх затвердження. Під час розгляду третього питання порядку денного: Враховуючи наявну нагальну потребу замовника, існує необхідність у здійсненні закупівлі «ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єкту)». Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей, придбання замовниками товарів, вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та / або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Так, для забезпечення потреби на 2025 рік у послугах «ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єкту)», Замовником завчасно було оголошено відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями (ідентифікаційний номер в електронній системі UA-2025-02-17-005206-a) (далі – Закупівля). Проте, Замовником було відмінено дану процедуру закупівлі у зв’язку із неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель та поданням 20.03.2025 року учасником Закупівлі скарги до Антимонопольного комітету України (Номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання UA-2025-02-17-005206-a.a1) (далі – Скарга) та рішенням комісії Антимонопольного комітету України про прийняття Скарги до розгляду (рішення від 24.03.2025 №4483) (рішення додається). Відтак, у Замовника залишилась потреба у закупівлі послуг «ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єкту)». Тому, Замовником повторно оголошено відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями (ідентифікаційний номер в електронній системі UA-2025-03-19-013667-a) (далі – Закупівля). Проте, у зв’язку із поданням 21.03.2025 року учасником Закупівлі скарги до Антимонопольного комітету України (Номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання UA-2025-03-19-013667-a.b1) (далі – Скарга) та рішенням комісії Антимонопольного комітету України про прийняття Скарги до розгляду (рішення від 25.03.2025 № 4570) (рішення додається) термін проведення Закупівлі продовжився. Унаслідок цього, у Замовника виникла нагальна потреба для закупівлі вищезазначених послуг з метою забезпечення охорони закладу охорони здоров’я, який не може залишатися без надання даних послуг, оскільки їх відсутність є неприпустима і несе загрозу безпеці людей та майна. Враховуючи викладене вище та з метою задоволення нагальної потреби на 2025 рік (з моменту відсутності чинного договору на надання послуг з охорони об’єкту та на час проведення процедури Закупівлі UA-2025-03-19-013667-a) у послузі «ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єкту)» необхідно здійснити закупівлю без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару шляхом укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель. Під час розгляду четвертого питання порядку денного: За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (пункт 13 Особливостей). Пунктом 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні в разі здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та / або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та / або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг). Згідно абзацу 35 пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. У разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та / або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та / або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та / або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та / або постачальника, така інформація в договорі про закупівлю, який укладається відповідно до цього пункту та оприлюднюється в електронній системі закупівель, може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та / або місцезнаходження (для юридичної особи) / місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та / або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги). Враховуючи викладене вище необхідно за результатами закупівлі послуг «ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єкту)» оприлюднити в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей, що викладене у даному протокольному рішенні, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору.
Очікувана вартість: 515 328.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з охорони об'єкту
Код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 30.04.2025
Місце постачання 79010, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТзОВ "Охорона-Сервіс-2"
Ціна пропозиції 515 328.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.04.2025 09:57
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: fa22976ae4224f6e8590eb734b3b607d
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-17-001435-a-a1
Постачальник: ТзОВ "Охорона-Сервіс-2"
Номер договору: 436
Сума договору: 515 328.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 16.04.2025 00:00 - 30.04.2025 00:00
Дата підписання: 16.04.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 16.04.2025 №436 ТзОВ Охорона-Сервіс-2.pdf