-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
- 1
Цемент
Постачальник зобов’язаний поставити Замовнику Товар разом з усіма документами визначеними в пункті 3.3. Договору до 25.04.2025. Розрахунки за товар, що поставляється, проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) протягом п'яти робочих днів з відстрочкою платежу до тридцяти календарних днів у випадку затримки оплати товару Замовником, як бюджетною державною установою (в разі відсутності коштів на розрахунковому рахунку після їх надходження) з моменту поставки всіх товарів, зазначених в накладній до даного договору. Оплата проводиться в гривнях шляхом перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника. Для оплати надається належно оформлена накладна на кількість товару, яка зазначається у договорі.
Торги не відбулися
56 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
869e2a8045cb446da7baf467bb97e979
Внутрішній номер закупівлі:
25038296
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-04-16-009082-a
Замовник:
військова частина 2197
×
-
Код ЄДРПОУ:
14321831
-
Адреса:
67700, Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський, ВУЛИЦЯ ВІЙСЬКОВОЇ СЛАВИ, будинок 14
-
Категорія:
Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Контактна особа:
Бондаренко Олена Анатоліївна 380484960198 OlBondarenko@dpsu.gov.ua https://dpsu.gov.ua/ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
44110000-4 Конструкційні матеріалиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
56 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
16.04.2025 15:08 - 19.04.2025 16:00
Дата відміни:
19.04.2025 16:00
Причина відміни:
Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунки за товар, що поставляється, проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) протягом п'яти робочих днів з відстрочкою платежу до тридцяти календарних днів у випадку затримки оплати товару Замовником, як бюджетною державною установою (в разі відсутності коштів на розрахунковому рахунку після їх надходження) з моменту поставки всіх товарів, зазначених в накладній до даного договору. Оплата проводиться в гривнях шляхом перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника. Для оплати надається належно оформлена накладна на кількість товару, яка зазначається у договорі.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях5 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Цемент
Кількість
10000 кілограм
Період постачання
до 25.04.2025
Місце постачання
67700, Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський, ВУЛИЦЯ ВІЙСЬКОВОЇ СЛАВИ, будинок 14
На карті