• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Папір офісний, код ДК:021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Завершена

2 205.00 UAH без ПДВ
Номер: 10d8bef5b0f84acf9d4dc76a6eedae3e
Внутрішній номер закупівлі: 25037072
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-16-007966-a   
Замовник: ВІДДІЛ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ, МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БЛАГОУСТРОЮ, СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ І ІНВЕСТИЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактна особа: Наталія Якуба +380968464116 kgcomunal2021@ukr.net http://vkvd.kp.org.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Обґрунтування умови застосування: для потреб відділу папір офісний
Очікувана вартість: 2 205.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 15 пачка
Період постачання до 30.04.2025
Місце постачання 22740, Україна, Вінницька область, с.Дашів, Захисників України,9 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
КОРОЛЮК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА
Ціна пропозиції 2 205.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.04.2025 14:31
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 5a45e7e0e1e545c69d04b3828437c141
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-16-007966-a-c1
Постачальник: КОРОЛЮК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА
Номер договору: 152
Сума договору: 2 205.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 16.04.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 16.04.2025 14:29
Статус:
Підписаний
pdf
договір 152.pdf