• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Папір офісний А4; 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.

Завершена

3 450.00 UAH без ПДВ
Номер: 97cdf332675942a48e4d02336e37aea1
Внутрішній номер закупівлі: 25034192
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-16-005040-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЕЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" КРЕМЕНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Яна Олійник +380967719123 mega.yana1806@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 3 450.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний А4; 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 25 пачка
Період постачання 15.04.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 47000, Україна, Тернопільська область, м.Кременець, вул. Горбача 1 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТАРАСЮК КАТЕРИНА ПЕТРІВНА
Ціна пропозиції 3 450.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.04.2025 12:05
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 557b5393cef9410681b46c3e1d95338d
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-16-005040-a-c1
Постачальник: ТАРАСЮК КАТЕРИНА ПЕТРІВНА
Номер договору: 81
Сума договору: 3 450.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір офісний А4; 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.: 138.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 15.04.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 15.04.2025 12:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір №81.pdf