• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

М'якоть без кістки свинна, охолоджена, ДСТУ 4590

М'якоть без кістки свинна, охолоджена, ДСТУ 4590 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ М’якоть без кістки свинна, охолоджена - 1700,00кг. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», ДСТУ 4590. М'якоть, отримана від спинної, поперекової, тазостегневої та лопаткової частини, зачищених від сухожилок, жиру і грубих поверхневих плівок; колір блідо – рожевого. М'ясо повинно мати характерний м’ясний запах, без стороннього затхлого та гнилісного запаху. За органолептичними показниками має бути свіжа: без стороннього запаху. Не дозволено наявності залишків внутрішніх органів, шкіри, згустків крові, бахромок м’язової та жирової тканин, побитостей, синців, забруднення. КЛЕЙМУВАННЯ ТА МАРКУВАННЯ: Свинину клеймують та маркують згідно з вимогами Інструкції. Повинно бути проставлено ветеринарне клеймо овальної форми, яке підтверджує, що ветеринарно-санітарна експертиза свинини проведена в повному обсязі. ПАКУВАННЯ: Тара повинна відповідати характеру товару бути чиста, суха, без стороннього запаху та забезпечувати збереження та якість свинини під час транспортування і має містити всю необхідну інформацію про товар, згідно вимог чинного законодавства. Фасування у прозору упаковку до 25 кг. Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 90% від терміну зберігання, який встановлений виробником відповідного товару. Поставка відбувається спеціалізованим автотранспортом – ізотермічними автофургонами для перевезення м’яса та м’ясопродуктів. Доставка товару транспортом постачальника, завантажувально - розвантажувальні роботи за рахунок постачальника Вимоги до предмету закупівлі: 1. Під час підписання договору Постачальник повинен надати письмове підтвердження відповідності організації зберігання та транспортування товару санітарним правилам та підтвердити наявність складських приміщень для зберігання та відповідного транспорту, зокрема Постачальник повинен надати: - копію договору про санітарну обробку автомобілів на 2025 рік, які будуть використані для перевезення товару, який є предметом закупівлі та копію акту про проведення дезінфекції автомобілю, вказаного в договорі. - скан-копії сертифікатів, виданих Виробнику товару акредитованими установами (центрами), що підтверджують впровадження та застосування систем управління щодо протидії корупції, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) та «Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь якої організації в харчовому ланцюзі» ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) на Учасника або Виробника. - скан-копію діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату відповідності на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), стосовно виробництва, зберігання, пакування та реалізації предмету закупівлі на Учасника або виробника. - скан-копію діючого на дату подання тендерної пропозиції сертифікату ISO який відповідає ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» щодо предмету закупівлі Учасника або Виробника. - скан-копію діючого на дату подання тендерної пропозиції сертифікату ISO який відповідає ДСТУ ISO 14024:2018 (ISO 14024:2018, IDT) Натуральні продукти. Екологічні критерії та метод оцінювання життєвого циклу Учасника або Виробника - скан-копію діючого на дату подання тендерної пропозиції сертифікату ISO який відповідає ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT ) Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування Учасника або Виробника. - скан-копію свідоцтва про проведення внутрішніх аудитів систем менеджменту що відповідає ДСТУ ISO 19011:2019 «Настанови щодо здійснення аудитів систем управління» 2. Якість продукції повинна відповідати вимогам ДСТУ, що має бути підтверджена посвідченнями та іншими документами відповідно до діючого законодавства. 3. При поставці товару копії супровідних документів надаються на кожну партію товару. 4. При виявленні Замовником дефектів упаковки товару, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника. Умови поставки: Поставка товару невеликими партіями згідно заявок Замовника до 31 грудня 2025 року. При перевезенні предмету закупівлі Учасник зобов’язаний дотримуватися умов транспортування відповідно до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. Термін поставки: поставка предмету закупівлі здійснюється Учасником невеликими партіями згідно заявки від Замовника до 9:00 години. Місце поставки: 12420, Житомирська обл., Житомирський р-н., с. Тетерівка, вул. Шкільна 56 Доставка товарів транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи - за рахунок постачальника. Якість та безпечність: предмет закупівлі за органолептичними, фізико-хімічними та мікробіологічними показниками повинен відповідати вимогам діючих на території України державним стандартам. Предмет закупівлі не повинен містити ГМО. Кожна партія предмету закупівлі має супроводжуватися документами (накладними, рахунками, документами, які засвідчують якість, безпеку та походження продукції). Ціна на товар має бути визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт і тари, та інших витрат, визначених законодавством. Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення. Посада, прізвище, ініціали, власноручний підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою(за наявності)

Торги не відбулися

322 320.00 UAH з ПДВ
Номер: 633b160f15d64e1f85fde6e8fe6fd8d4
Внутрішній номер закупівлі: 25009618
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-14-008596-a   
Замовник: Тетерівський дитячий будинок-інтернат Житомирської обласної ради
Контактна особа: Ілона Серденюк +380977362640 ztdetdomprozorro@ukr.net http://tdetdom.ucoz.com
Класифікатор ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясоАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 322 320.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 14.04.2025 14:48 - 17.04.2025 09:00
Період кваліфікації: з 17.04.2025 09:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
М'якоть без кістки свинна, охолоджена, ДСТУ 4590, 1 кг
Код ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо
Кількість 1700 кілограм
Період постачання 22.04.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 12420, Україна, Житомирська область, село Тетерівка, вул.Шкільна, 56 На карті

Інформація про скасування

Номер: 9f021a45c0a045a9a8594930d8562b00
Причина скасування: Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування: протокол №66 від 24.04.2025р. скорочення обсягу видатків та зменшення обсягів закупівлі
Дата опублікування: 24.04.2025 15:22
Дата виконання: 24.04.2025 15:22
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП "Бобровницький Максим Вікторович"
Початкова пропозиція 290 700.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
290 700.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
23.04.2025 17:34
Відповіді на вимоги 3
Документи 5
Скарги 0
ФОП "ГОЛІК ВАЛЕНТИН ЮЛІАНОВИЧ"
Початкова пропозиція 306 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
306 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує рішення
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКВОЛ ІНВЕСТ"
Початкова пропозиція 313 650.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
313 650.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 3
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "М'ЯСНИЧОК"
Початкова пропозиція 314 568.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
314 568.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "СУЗІР'Я СМАКУ"
Початкова пропозиція 321 300.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
321 300.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0