• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

С_25Т-343Е_30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку)

Учасники - неплатники ПДВ з метою приведення своєї ціни пропозиції до рівних умов з іншими учасниками-платниками ПДВ подають свою ціну пропозиції з урахуванням ПДВ (20%). Тобто, при поданні своєї ціни пропозиції учасники - неплатники ПДВ додають до своєї базової ціни пропозиції 20% ПДВ. Договір з переможцем відбору, що не є платником ПДВ, укладається без урахування ПДВ (20%) на підставі абз. 3 п. 66 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. №822. Строк поставки товару: Протягом 20 календарних днів з дати отримання письмової рознарядки, з можливістю дострокової поставки*, але не пізніше 31.12.2025 р.** *Даний строк поставки буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата поставки товарів є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю. Місце поставки товару: Україна, 63343, Харківська обл., Берестинський район, с. Наталине УБМР «Укргазспецбудмонтаж» DDP – склад (станція) призначення для резидентів DAP – склад (станція) призначення для не резидентів Транспортні витрати по доставці товару в місце призначення (при умовах поставки, DDP/DAP) включені в ціну товару(предмету закупівлі) Додаткові вимоги до предмету закупівлі: Вимоги до тари та упаковки: Вартість тари та упаковки включені в ціну товару. Товар в непошкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність та збереження його якості під час транспортування та вантажно-розвантажувальних робіт. Упаковка заводська, незворотна. Рік виготовлення товару: 2024-2025 р. але не більше 12 місяців на дату поставки від дати виготовлення. Товар є новим (не відновленим) та таким, що не був у використанні. Гарантія на товар: Згідно гарантійного терміну заводу-виробника. Документи та вимоги до них, що надаються при поставці товару: Паспорт та/або сертифікат якості та/або технічний паспорт та/або інший аналогічний за змістом документ (зокрема, інформаційний лист, або технічний бюлетень, або посібник, або інструкція з експлуатації тощо) від фактичного Виробника та/або Постачальника на запропонований товар (предмет закупівлі), який/які містить/містять інформацію щодо кожної товарно-номенклатурної позиції переліку предмету закупівлі.

Завершена

225 918.30 UAH з ПДВ
Номер: 4196fbc365f0477280b2b432d7fc3947
Внутрішній номер закупівлі: 25004426
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-14-003411-a   
Замовник: АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактна особа: Олена ПЕТРОВСЬКА +380958254216 olena.petrovska@ugv.com.ua http://ugv.com.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 225 918.30 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 14.04.2025 11:09 - 18.04.2025 08:00
Період кваліфікації: 18.04.2025 08:00 - 28.04.2025 16:04
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1537 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 63343, Україна, Харківська область, Берестинський район, с. Наталине На карті
Папір для друку, А3, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 32 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 63343, Україна, Харківська область, Берестинський район, с. Наталине На карті
Папір для друку, А4, щільність від 160 г/м², СIE від 165%, товщина від 105 мкм, непрозорість від 92%, 250 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 63343, Україна, Харківська область, Берестинський район, с. Наталине На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "АСТЕОН"
Початкова пропозиція 223 375.44 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
223 375.44 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
28.04.2025 16:03
Відповіді на вимоги 23
Документи 4
Скарги 0
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Початкова пропозиція 225 031.44 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
225 031.44 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
28.04.2025 16:04
Відповіді на вимоги 23
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "Папір-Сервіс"
Початкова пропозиція 225 207.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
225 207.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 23
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 04c32d3ff5d543058f0c8404a2b1014b
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-14-003411-a-b2
Постачальник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Номер договору: УБМР 25-343
Сума договору: 225 031.44 UAH з ПДВ
Сума договору: 187 526.20 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір для друку MULTIOFFICE A4, 80 г/м², 500 арк., білий: 116.60000 UAH з ПДВ
Папір для друку MULTIOFFICE A3, 80 г/м², 500 арк., білий: 233.20000 UAH з ПДВ
Папір офісний А4 Navigator Office Card щільність 160 г/м2: 212.40000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 07.05.2025 00:00 - 31.08.2025 00:00
Дата підписання: 07.05.2025 16:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір №УБМР 25-343 від 07.05.2025р. ТОВ ТВГ Український Па...
p7s
sign.p7s