• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, Прилади та інструменти для переливання / вливання крові / розчинів, НК 024:2023 код 38569 - Набір для переливания крові; НК 024:2023 код 58977 - Набір базовий для внутрішньовенних вливань

Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 10.06.2025 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору та у відповідності технічній специфікації (додаток № 1.1), у робочі дні з 8:00 до 15:00 години, партіями (обсяги поставки визначаються Замовником в заявці (телефоном або електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp)), протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання такої заявки. Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копією(ями) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі вимогам технічних регламентів щодо медичних виробів з додатками (при наявності), або повідомлення про введення в обіг та експлуатацію окремих медичних виробів, стосовно яких не виконані вимоги технічних регламентів, але використання яких необхідне в інтересах охорони здоров’я, що завірений(і) Постачальником належним чином, а також сертифікатом(ами)/паспортом(ами) якості, інструкцією(ями) з використання тощо. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами), у разі якщо вартість медичних виробів підлягає реімбурсації відповідно до законодавства. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Товар постачається Замовнику у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Товар передається Замовнику в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування медичних виробів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника. УВАГА! Кількісні вимоги повинні відповідати вимогам визначеним в запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та пропозиції переможця відбору.

Завершена

687 300.00 UAH з ПДВ
Номер: 075aeb09d3ee4e05a93d838c9730e7b4
Внутрішній номер закупівлі: 25004255
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-14-003221-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактна особа: Трегубова Наталія Сергіївна 380562339500 tender.dnepr@ukr.net http://www.m.mechnikova.com
Класифікатор ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 687 300.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 14.04.2025 11:03 - 17.04.2025 09:00
Період кваліфікації: 17.04.2025 09:00 - 17.04.2025 09:08
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Система ПР (інфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Slip, ін'єкційна голка 21G, довжина від 1500 до 1600
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість 45000 штука
Період постачання до 10.06.2025
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті
Система ПК (трансфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Loсk, ін'єкційна голка 18G
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість 30000 штука
Період постачання до 10.06.2025
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС-ПРОМЕД"
Початкова пропозиція 546 750.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
546 750.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.04.2025 09:08
Відповіді на вимоги 17
Документи 1
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-ФАРМ ДИСТРИБЮШН"
Початкова пропозиція 555 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
555 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 17
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "ЛЮКС ФАРМ ГРУП"
Початкова пропозиція 567 849.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
567 849.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 17
Документи 2
Скарги 0
ПП "ТЕНДЕРМЕД"
Початкова пропозиція 569 950.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
569 950.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 17
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ЛЕДУМ"
Початкова пропозиція 577 800.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
577 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 17
Документи 2
Скарги 0
ТОВ Мірас-Медікал
Початкова пропозиція 603 480.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
603 480.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 1
Документи 1
Скарги 0
ФОП "КОНДРАТЬЄВА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"
Початкова пропозиція 660 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
660 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 17
Документи 2
Скарги 0
ФОП Васьків Павло Любомирович
Початкова пропозиція 679 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
679 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 17
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: a3501c184a5747148e2b6cb1b2c6fbb2
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-14-003221-a-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС-ПРОМЕД"
Номер договору: 81-ЗПП
Сума договору: 546 750.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 510 981.31 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Пристрій для вливання інфузійних розчинів MEDICARE з металевою голкою. : 6.05000 UAH з ПДВ
Система для переливання крові, компонентів крові та вливання інфузійних розчинів, кровозамінників “MEDICARE” Luer Lock: 9.15000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 18.04.2025 00:00 - 30.06.2025 00:00
Дата підписання: 18.04.2025 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Дог_81к_№81-ЗПП_Мед.вироби_ТОВ СТАТУС-ПРОМЕД.pdf
p7s
sign.p7s