• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцтовари, а саме: папір для друку А4 Smart Line Office, щ.80, 500 арк., клас C+

Завершена

420.00 UAH з ПДВ
Номер: 303762e1971045338101130c6f206bc0
Внутрішній номер закупівлі: 24982210
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-10-009980-a   
Замовник: Відділ охорони здоров'я Нікопольської міської ради
Контактна особа: Долотій Олена Олександрівна +380500339597 doloto1212@i.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друкуАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування: Виникла нагальна потреба в папері для друку формата А4
Очікувана вартість: 420.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку А4 Smart Line Office, щ.80, 500 арк., клас C+
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 2 пачка
Період постачання 10.04.2025 - 20.04.2025
Місце постачання 53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Електрометалургів, буд.3, каб. 3 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Бонадига Ольга Володимирівна
Ціна пропозиції 420.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
10.04.2025 15:10
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: c40207afe1f24f59a601d88d48eca004
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-10-009980-a-b1
Постачальник: ФОП Бонадига Ольга Володимирівна
Номер договору: 15
Сума договору: 420.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір для друку А4 Smart Line Office, щ.80, 500 арк., клас C+: 210.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 10.04.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 10.04.2025 00:00
Статус:
Підписаний
договір
протокол