-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Контейнер для забору сечі стерильний з градуюванням, не стійкий до автоклавування, 120 мл, №1; Голка безпечна, одноразова для забору крові стандартна двостороння, діаметр 0.8 мм (21G), довжина 38 мм, №100; Одноразовий тримач, нестерильний, поліпропілен; Дзеркало гінекологічне Cusco із поворотно-зубчатою фіксацією, без катетера та без провідника, розмір M; Шприц ін’єкційний, 3-х компонентний, одноразовий, саморуйнівний, 5 мл, голка в комплекті; Шприц ін’єкційний, 3-х компонентний, одноразовий, саморуйнівний, 10 мл, голка в комплекті; Пластир стерильний 25см x 8-9см, пов'язка, з абсорбуючою подушкою, полімерна основа)
Зверніть увагу на пункт 14.2 та14.12 у договорі (банківська гарантія, довідка про походження товару) ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ ТА РОЗРАХУНКІВ Оплата поставленого товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника. Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, протягом 90 (дев’яносто) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника. У разі затримки фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються протягом 7-ми банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій розрахунковий рахунок. Витрати, пов’язані з транспортуванням (поставкою товару) враховані в п.4.1 цього Договору. СТРОКИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ Строк поставки товару: до 31 грудня 2025 року. Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється після отримання заявки (за допомогою поштового, телефонного зв’язку, електрона пошта, тощо) від уповноважених осіб Замовника протягом трьох робочих днів. Датою поставки вважається дата, зазначена представником Замовника на відповідних товаросупровідних документах, наданих Постачальником, про приймання Товару (накладних про поставку товару). Місце поставки: КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР, за адресою: місто Вишгород, вулиця Кургузова, 1. Постачальник несе всі витрати по втраті або ушкодженню Товару, до моменту переходу права власності до Замовника. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника після підписання Замовником накладної про отримання Товару. Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до супровідних документів на товар, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість згідно з розділом 5 Договору. Приймання-передача товару оформлюється Актом приймання-передачі та видатковою накладною Постачальника, що підписуються матеріально-відповідальними особами Постачальника та Замовника. В накладній відповідно до специфікації вказується назва товару, кількість, ціна за одиницю, загальна вартість поставки, номер і дата Договору. З моменту прийняття товару Замовник має 7 (сім) днів на перевірку відповідності переданого Постачальником товару його Ціновій пропозиції та Технічній специфікації, Специфікації згідно Оголошення про проведення запиту пропозицій постачальників та цього Договору. У разі виявлення товару, який не відповідає Ціновій пропозиції та Технічній специфікації Постачальника, а також Специфікації згідно Оголошення про проведення запиту пропозицій постачальників та цього Договору (нестача, некомплектність товару; не відповідність за номенклатурою, формою випуску, фасуванням, торговельною назвою; невідповідна якість, відсутність документів, що засвідчують якість товару тощо), Покупець складає відповідний Акт, який є підставою для допоставки та/або заміни, та/або повернення невідповідного товару Постачальнику. У разі виявлення: - недостачі товару складається акт за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу товару; - товару, якість якого не відповідає вимогам цього Договору або документам, що засвідчують якість, Замовником складається акт про виявлені дефекти, який є підставою для повернення усієї партії товару Постачальнику.
-
Код ЄДРПОУ:
01994391
-
Адреса:
07301, Україна, Київська область, Вишгородський р-н, м. Вишгород, вул. Кургузова, буд. 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
- Подіяпоставка товару
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях90 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
-
Код ЄДРПОУ:
2108103701
-
Контактна особа:
Маргарита Рязанева +380683669787 margarita.razanceva.fop@gmail.com
-
Адреса:
02217, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ЗАКРЕВСЬКОГО будинок 29-Б квартира 120
-
Код ЄДРПОУ:
45099150
-
Контактна особа:
Сергій Кантемир +380672233404, +380506482455 vok.sergey349@gmail.com
-
Адреса:
89321, Україна, Закарпатська область, Мукачівський район, село Солочин, вулиця Без Назви, будинок 241
-
Код ЄДРПОУ:
3343111156
-
Контактна особа:
Павло Васьків 380687731387 wiksaw2@ukr.net
-
Адреса:
76019, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Україна, 76019, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул.Галицька, будинок 53, квартира 14
Контракти
-
Код ЄДРПОУ:
2108103701
-
Адреса:
02217, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ЗАКРЕВСЬКОГО будинок 29-Б квартира 120
Голка «CDRICH» для багатьох заборів зразків крові 21G: 3.80000 UAH без ПДВ
Тримач «CDRICH» Стандарт: 1.90000 UAH без ПДВ
Дзеркало вагінальне JS стерильне: 23.00000 UAH без ПДВ
Шприц ін’єкційний одноразового використання, саморуйнівний “MEDICARE” 5,0мл (з голкою 0,5 х 20мм): 9.00000 UAH без ПДВ
Шприц ін’єкційний одноразового використання, саморуйнівний “MEDICARE” 10,0мл (з голкою 0,5 х 20мм): 11.00000 UAH без ПДВ
Пов’язка хірургічна “MEDICARE” з подушечкою, плівкова, стерильна 8,25 x 25см: 45.00000 UAH без ПДВ