• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з обробки даних, видачі сертифікатів, перевидачі до закінчення строку чинності такого сертифікату та їх обслуговування

Завершена

462.00 UAH з ПДВ
Номер: a1169585c35b46ab883fe28259275e40
Внутрішній номер закупівлі: 24965037
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-09-007857-a   
Замовник: Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Контактна особа: Сергій Шебанов +380955708514 shebanov.s.s24@gmail.com https://emddnipro.itmed.org
Класифікатор ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки данихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 462.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Обробка даних та формування кваліфікованого сертифікату відкритого ключа юридичної особи на 2 роки
Код ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Постачання КП "Програмний комплекс "Варта" з правом використання до закінчення терміну дії кваліфікованого сертифікату електронного підпису
Код ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ "УКРАЇНА"
Ціна пропозиції 462.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
09.04.2025 13:48
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 27107061afaf4c1aaa575c91a3819957
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-09-007857-a-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ "УКРАЇНА"
Номер договору: 26136949
Сума договору: 462.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 385.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 09.04.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 09.04.2025 13:38
Статус:
Підписаний
PDF
Договір №26136949 від 09.04.2025р..PDF