-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Квадрат 35 г/к. ст.3
Підстава для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей – підпункту 6 пункту 13 Особливостей.
Завершена
186 735.74
UAH з ПДВ
Номер:
9a1cfd0dd43648d1b081be6fe75eb2d3
Внутрішній номер закупівлі:
24953285
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-04-08-010832-a
Замовник:
КПТМ "Криворіжтепломережа"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03342184
-
Адреса:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, провулок Цісик Квітки, 9
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
КПТМ "Криворіжтепломережа" +380502278896, +380564095491 kptstender@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
14620000-3 СплавиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
ОБҐРУНТУВАННЯ
застосування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 (далі — Особливості)
1. Найменування замовника: Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 03342184.
3. Місцезнаходження замовника: 50000, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, провулок Квітки Цісик , 9.
4. Вид предмета закупівлі: поставка товарів.
5. Конкретна назва предмета закупівлі: Квадрат 35 г/к. ст.3.
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 14620000-3— Сплави.
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2886 кг.
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Дніпропетровська область, Центральний склад, провулок Цісик Квітки, 9 .
9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2025р.
10. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата товару здійснюється при 100% передоплаті згідно рахунку.
11. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «АМБАР»
12. Код згідно з ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 43376879 .
13. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 08500 Київська область , м. Фастів, вул. Шевченка буд.33 кв.20
14. Ціна договору: 186735,74 грн. (сто вісімдесят шість тисяч сімсот тридцять п’ять гривень 74 копійки), в тому числі ПДВ 32352,00 грн. (тридцять дві тисячі триста п’ятдесят дві гривні 00 копійок).
15. Підстава для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей – підпункту 6 пункту 13 Особливостей, а саме: «відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації;».
16. Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей:
На виконання службової записки начальника начальник РМЦ від 27.11.2024 за № 8971 потрібно здійснити закупівлю квадрат 35 г/к. ст.3.
11 березня 2025 року замовником було прийнято рішення про проведення відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями для закупівлі квадрат 35 г/к. ст.3.( 14620000-3— Сплави ) № UA-2025-03-11-010582-a на суму 195000,00 грн. (сто дев’яносто п’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. Проте автоматично процедуру відмінено у зв’язку з відсутністю тендерних пропозицій.
У замовника залишається подальша потреба у здійсненні закупівлі перетворювача частоти з додатковим обладнанням на підприємстві.
Згідно п. 6 ч. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
З урахуванням викладеного, уповноваженою особою було прийнято рішення згідно з положеннями підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснити закупівлю квадрат 35 г/к. ст.3. (14620000-3— Сплави ) шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Очікувана вартість:
186 735.74 UAH з ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- Розмір100%
- Тип оплатиАванс
- Період у днях5 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Квадрат 35 г/к. ст.3
Кількість
2886 кілограм
Період постачання
08.04.2025 - 31.12.2025
Місце постачання
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Дніпропетровська область, Центральний склад, провулок Цісик Квітки, 9
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АМБАР"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43376879
-
Контактна особа:
Вдовенко Тетяна Сергіївна 0930115652
-
Адреса:
08500, Україна, Київська область, м. Фастів, вул. Шевченка буд.33 кв.20
Ціна пропозиції
186 735.74 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
08.04.2025 15:51
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
5d4bc4af042d41259288018887a8def3
Ідентифікатор договору:
UA-2025-04-08-010832-a-b1
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АМБАР"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43376879
-
Адреса:
08500, Україна, Київська область, м. Фастів, вул. Шевченка буд.33 кв.20
Номер договору:
№ 169-25
Сума договору:
186 735.74 UAH з ПДВ
Сума договору:
155 613.12 UAH без ПДВ
Період дії договору:
08.04.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
08.04.2025 00:00
Статус:
Підписаний