• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари різні )

Завершена

2 641.00 UAH без ПДВ
Номер: b8ec4f9f15404f768771ced97690d65d
Внутрішній номер закупівлі: 24922022
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-04-007347-a   
Замовник: КУ "Інклюзивно-ресурсний центр"Городоцької міської ради Хмельницької області
Контактна особа: Леньга Оксана Володимирівна +380980749637 oksanayastremskaya51@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 2 641.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари різні )
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 29000, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул. Заводська, будинок 63/1 кв.9 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Шостак Ірина Павлівна
Ціна пропозиції 2 641.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
04.04.2025 13:32
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: cda5397116f5420ebd1c126033defd8a
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-04-007347-a-c1
Постачальник: ФОП Шостак Ірина Павлівна
Номер договору: 18
Сума договору: 2 641.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари різні ): 26.41000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 02.04.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 02.04.2025 00:00
Статус:
Підписаний