• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Паперові канцелярські товари

Предмет закупівлі (товар): паперові канцелярські товари (30190000-7- офісне устаткування та приладдя різне). Доставка за адресою: 01135, м. Київ, вул. В. Чорновола, 25, здійснюється учасником у приміщення офісу, її вартість включається в ціну пропозиції В пропозиції Учасник має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним, того ж кольору, якості та має відповідати характеристикам тих товарів, що зазначені нижче. Товар має бути новим, тобто таким, що не був у використанні. 1) Папір офісний Характеристики паперу: 1) папір офісний: формату А4 – 125 пачок (по 500 аркушів у пачці, по 5 пачок в одній коробці, що відповідає вимогам діючих стандартів якості), А5 – 60 пачок; 2) Для використання в копіювальній техніці та принтерах (в т.ч. струменевих); 3) Без запаху; 4) Без вмісту шкідливих хімічних речовин (хлор, важкі метали); 5) Папір має бути упакований у вологостійку упаковку по 500 аркушів у пачці; 6) Формат паперу (мм) – А4 (210х297), А5; 7) Щільність паперу – не менше 80 г/м2 8) Білизна, СІЕ – не менш ніж 146; 9) Яскравість – не менше 95%; 10) Товщина – 100 -110 мкм; 11) Гладкість (за Бендтсеном) – 160-220; 12) Непрозорість – не менш ніж 92%; 13) Вміст вологи, % – не більше 4,5; 14) Відбілювання без використання хлору та важких металів; 15) Виробник має бути акредитований за стандартами ISO14001; 2) папки-реєстратори Характеристики папок-реєстраторів: важливо надати папки-реєстратори саме в тих кольорах, як зазначено нижче, оскільки завдяки кольору іде сортування документів. Папки-реєстратори надаються Замовнику у зібраному вигляді! Назва товару Кількість, шт. Папка- реєстратор одностор. А4, не менше 70мм, Delta by Axent або еквівалент, колір: синій 90 Папка- реєстратор одностор. А4, 50мм, Delta by Axent або еквівалент, колір: синій 80 Всього 170 3) Конверти 1. Конверти С4 скл (силікон), шт. 1000 2. Конверти С5 скл (силікон), шт. 1000

Завершена

25 680.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 510.00 UAH
Номер: caba7e60a23b4f7a886b4560ed04b54b
Внутрішній номер закупівлі: 2491486
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-10-05-002776-c   
Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНО-ІМІДЖЕВИЙ ЦЕНТР"
Контактна особа: Циганок Світлана +380444846425 tsyganok@apostille.in.ua http://www.apostille.in.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 25 680.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 510.00 UAH
Період уточнення: 05.10.2018 16:48 - 09.10.2018 12:00
Період прийому пропозицій: 09.10.2018 13:00 - 10.10.2018 18:00
Аукціон: 11.10.2018 12:32 - 11.10.2018 13:11
Період кваліфікації: 11.10.2018 13:11 - 12.10.2018 15:25
Період завантаження договору: 11.10.2018 13:11 - 31.10.2018 13:11

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Паперові канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2355 штуки
Період постачання 16.10.2018 - 23.10.2018
Місце постачання Україна, Відповідно до документації На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ"

Оскарження: 11.10.2018 13:11 - 17.10.2018 15:25
Початкова пропозиція 20 322.66 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
19 240.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
12.10.2018 15:25
Документи 10
Скарги 0
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
Початкова пропозиція 21 534.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
19 749.90 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 6
Скарги 0
ТОВ "Профі Сервіс Гарант"
Початкова пропозиція 21 666.70 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
19 753.75 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 15
Скарги 0
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Початкова пропозиція 21 714.60 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
20 318.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 15
Скарги 0
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
Початкова пропозиція 21 149.34 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
20 322.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 5
Скарги 0

Контракти

Номер: b71fe4ba86ce48eebc334e7a1a0f1f13
Ідентифікатор договору: UA-2018-10-05-002776-c-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ"
Номер договору: 22/10/2018
Сума договору: 19 240.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 22.10.2018 00:00 - 31.12.2018 00:00
Дата підписання: 22.10.2018 00:00
Статус:
Підписаний
jpg
Рисунок (687).jpg
jpg
Рисунок (691).jpg
jpg
Рисунок (692).jpg
jpg
Рисунок (686).jpg
jpg
Рисунок (693).jpg
jpg
Рисунок (685).jpg