• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Коригування проектної документації стадія «Робочий проект» по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі закритого складу літ. «М», м. Київ, вул. Волинська, 26» (в тому числі експертиза кошторисної частини проекту) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування

Завершена

48 525.00 UAH без ПДВ
Номер: 51721dd316d94108950c9af4a45e35f6
Внутрішній номер закупівлі: 24914493
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-03-014480-a   
Замовник: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Контактна особа: Фіголь Леся Василівна 380442413147 liss767@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умова застосування: Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. 05.02.2025 Президент України підписав Закон «Про затвердження Указу Президента України „Про продовження строку дії воєнного стану в Україні“» № 4220-IX від 15.01.2025. Законом передбачено продовжити строк дії воєнного стану з 05 години 30 хвилин 08.02.2025 на 90 діб, тобто до 09.05.2025 до 05 години 30 хвилин. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Згідно з службовою запискою начальника відділу функціонального забезпечення діяльності Литвин Ю., від 24.03.2025 №ВН-894, між ДУ ЦІТ МВС України та ФОП Мовенко О.В. укладено низку договорів від 13.08.2024 № 215/2024, № 221/2024, № 214/2024, № 222/2024, № 216/2024,№ 220/2024, № 217/2024 та № 219/2024 на коригування проєктно-кошторисної документації за об’єктами капітального ремонту будівель і споруд ДУ ЦІТ МВС України за адресою: вул. Волинська, 26, м. Київ. На підставі розроблених та затверджених проєктних рішень, було укладено низку договорів від 27.11.2024 № 351/2024, № 352/2024, № 353/2024, № 355/2024, № 356/2024, № 357/2024, № 358/2024, № 359/2024 між ДУ ЦІТ МВС України та ТОВ «БРАММЕР». Під час виконання будівельних робіт, зокрема, демонтажних, було виявлено ряд прихованих дефектів. Так, наприклад, під час виконання комплексу робіт по улаштуванню стяжки підлоги (з монтажем трапу в центрі приміщення) в будівлях літ «Е», «Р», «О» було виявлено пустоти під існуючою стяжкою. Наявність пустот призводить до зміни проєктних рішень в частині улаштування стяжки підлог, а також було змінено тип відводу стічних вод (замість трапу по центру приміщення вирішено встановити повздовжні лотки). При цьому, було вирішено в будівлі літ. «Е» встановити одну точку підведення системи водопостачання та водовідведення, замість запроєктованих раніше п’яти. Враховуючи наявність на складах ДУ ЦІТ МВС України обладнання системи відеонагляду та контролю доступу, доцільно його реалізувати на об’єкти капітального ремонту, що також призводить до зміни проєктних рішень. Під час проведення будівельних робіт на будівлі літ. «З» було вирішено одне приміщення кухні (залишити кухню тільки на 2-му поверсі) замінити на приміщення кабінету (з метою збільшення адміністративних площ), виключити додаткові прорізи з будівлі літ. «З» до будівлі літ. «Р». Виключення додаткових прорізів з однієї будівлі до іншої впливає на архітектурні рішення, інженерні рішення (в частині улаштування системи контролю доступу). Також вирішено улаштувати на віконних прорізах будівлі літ. «З» (зі сторони вулиці Волинська) захисні ролети та передбачити виконання прорізів в одній геометричній площині, а також змінити кольорове оздоблення фасаду з горизонтальних вкраплень на вертикальні для гармонійного поєднання всього комплексу будівель на території. Окрім того, внесено зміни до вхідної групи будівлі літ. «З» (змінено тип дверних прорізів, розширено сходи вхідної групи, прийнято рішення щодо улаштування додаткових металевих сходів на 2-й поверх). Під час виконання будівельних робіт на об’єкті літ. «М» виникла необхідність у розміщенні додаткового Управління з питань осіб, зниклих безвісти за особливих обставин (Секретаріат Уповноваженого з питань осіб, зниклих безвісти за особливих обставин), що призводить до перепланування приміщення, проведенні додаткових інженерних (в тому числі слабкоструменевих мереж). Орім того, вирішено, з метою економії коштів, верхню точку відмітки парапетів залишити на рівні існуючої, змінити тип водовідведення дощових вод з покрівлі. Враховуючи результати вишукувальних робіт вирішено відмовитись від улаштування в підвальному приміщенні найпростішого укриття та використати його в майбутньому як допоміжне господарське приміщення. Враховуючи необхідність розміщення на стіні кабінету № 213 LED-панелі виникла необхідність у зміщенні дверного прорізу. Для ефективного використання світлового простору необхідно передбачити скляні перегородки на 2-му поверсі в приміщенні open-space. В архівному приміщенні передбачити наявність окремого санвузла для комфортної роботи фахівців, а також зони відпочинку. Необхідно передбачити та улаштувати приміщення серверної. Враховуючи викладене, виникла необхідність у коригуванні окремих розділів проєктно-кошторисної документації. Додатково виникла необхідність у використанні обладнання під час проведення капітального ремонту, а саме обладнання, що знаходиться на складах ДУ ЦІТ МВС України у зв’язку із надходженням листа МВС України від 14.03.2025 № 8458/16-2025. Отже, з огляду на зазначене застосовується вищевказане виключення. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період до кінця 2025 року. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави» та протокол рішення уповноваженої особи щодо прийняття рішення про закупівлю Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. Службова записка від начальника відділу функціонального забезпечення діяльності Литвин Ю., від 24.03.2025 №ВН-894. 2. Обґрунтування потреби Ініціатором закупівлі № вн-974 від 31.03.2025 р. 3. Лист МВС України від 14.03.2025 № 8458/16-2025.
Очікувана вартість: 48 525.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Коригування проектної документації стадія «Робочий проект» по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі закритого складу літ. «М», м. Київ, вул. Волинська, 26» (в тому числі експертиза кошторисної частини проекту)
Код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Кількість 1 робота
Період постачання до 02.06.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Мовенко Олег Віталійович
Ціна пропозиції 48 525.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.04.2025 20:34
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 79162775dbfa4b40847c874c6deaaf23
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-03-014480-a-c1
Постачальник: ФОП Мовенко Олег Віталійович
Номер договору: 119/2025
Сума договору: 38 804.63 UAH без ПДВ
Період дії договору: 31.03.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 31.03.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Протокол УО О-58 М.pdf
pdf
Протокол УО О-64 звіт М.pdf
pdf
Обґрунтування.pdf
pdf
Дог 119 2025.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ № 1 (дог. 119.2025).pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ 2 від 16.05.2025 до Договору 119.2025 від 31.03.2025.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ 3 від 12.08.2025 до Договору 119.2025 від 31.03.2025.pdf
p7s
sign.p7s