-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з організації харчування дітей,учнів 1-11-х класів,які навчаються в закладах загальної середньої освіти,що розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Завершена
95 323.80
UAH без ПДВ
Номер:
1e5ea1a915c7435a908cb07d7c4a3b4e
Внутрішній номер закупівлі:
24914417
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-04-03-014384-a
Замовник:
Овруцький ліцей №4 Овруцької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
06670581
-
Адреса:
11101, Україна, Житомирська область, Овруч, вулиця Олега князя, будинок 11-К
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Пінчук Анатолій Миколайович 380980258823 buh_ozo_4@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
Станом на квітень 2025 року у замовника продовжує існувати потреба у здійсненні закупівлі послуг з харчування дітей, а саме Послуги з організації харчування дітей,учнів 1-11-х класів,які навчаються в закладах загальної середньої освіти,що розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи. (код за ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги), з очікуваною вартістю 95323 гривень 80 копійок. У 2025 році уповноваженою особою замовника вже проводилися відкриті торги згідно з Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою КМУ від 12.10.22 № 1178 (далі – Особливості): оголошення про проведення торгів оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-25-013511-a . На жаль, закупівля «послуги з організації харчування дітей,учнів 1-11-х класів,які навчаються в закладах загальної середньої освіти,що розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи.», не завершилася укладенням договору про закупівлю, а отже діти у вказаних навчальних закладах і надалі можуть залишитися без харчування. Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. Зважаючи на те, що для участі у закупівлі за номером UA-2025-03-25-013511-a (послуги з організації харчування дітей,учнів 1-11-х класів,які навчаються в закладах загальної середньої освіти,що розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи) не було подано жодної тендерної пропозиції, закупівля по цьому лоту була автоматично відмінена електронною системою закупівель на підставі пункту 48 Особливостей – через неподання жодної тендерної пропозиції. Отож замовник вправі придбати необхідні послуги на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. При цьому підпунктом 6 пункту 13 Особливостей також встановлено, що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Для проведення відкритих торгів згідно з оголошенням про проведення № UA-2025-03-25-013511-a. (код ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування дітей,учнів 1-11-х класів,які навчаються в закладах загальної середньої освіти,що розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи) замовником було затверджено та оприлюднено тендерну документацію. Участі у цій закупівлі не взяв ніхто. Але по закупівлі UA-2024-02-29-004564-a (код ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування дітей, учнів 1-11х класів,які навчаються в закладах загальної середньої освіти, що не розташовані на територіях, віднесених до 3-ї зони радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення) взяв лише один учасник ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ» - 07201, Київська область, Вишгородський (Іванківський) район, смт. Іванків, вул. Івана Проскури, б 73А, код ЄДРПОУ 44948027. Саме цей учасник був визначений переможцем торгів (оскільки він надав усі документи, які вимагалися тендерною документацією, відповідає встановленим до учасників кваліфікаційним критеріям, а послуги, які ним пропонуються, відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам) та відповідно з ним укладено договори про закупівлю. Документальне підтвердження відповідності ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ» вимогам, що були визначені замовником у тендерній документації, міститься у складі його тендерної пропозиції, яка подана для участі у закупівлі № UA-2024-02-29-004564-a . Отже, ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ» відповідає технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям по предмету закупівлі за ДК 021:2015 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування дітей,учнів 1-11-х класів,які навчаються в закладах загальної середньої освіти,що розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи) та з ним може бути укладено договір про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Очікувана вартість:
95 323.80 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації харчування дітей,учнів 1-11-х класів,які навчаються в закладах загальної середньої освіти,що розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Кількість
1496 послуга
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
11101, Україна, Житомирська область, Коростенський район, заклади освіти Овруцького ліцею №4
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "СВІТ ІНВЕСТ СІТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
44948027
-
Контактна особа:
Стоколоса Ярослав Русланович 380414842018 kondrat11021989@ukr.net
-
Адреса:
07201, Україна, Київська область, смт.Іванків, вул. Івана Проскури, буд.73 А
Ціна пропозиції
95 323.80 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.04.2025 19:40
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
e577471baff2461ba514ee958459f17e
Ідентифікатор договору:
UA-2025-04-03-014384-a-b1
Постачальник:
ТОВ "СВІТ ІНВЕСТ СІТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
44948027
-
Адреса:
07201, Україна, Київська область, смт.Іванків, вул. Івана Проскури, буд.73 А
Номер договору:
2-Х
Сума договору:
95 323.80 UAH без ПДВ
Період дії договору:
02.04.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
02.04.2025 15:00
Статус:
Підписаний