• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Кейтерингові послуги (Послуги з постачання готової їжі для харчування учнів 1-4 класів та учнів старших класів пільгової категорії). Код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги

Завершена

691 200.00 UAH без ПДВ
Номер: f4a3df229ab447bbb06f34b7d5efe828
Внутрішній номер закупівлі: 24910350
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-03-010242-a   
Замовник: Відділ освіти, культури, сім'ї, молоді, спорту та соціального захисту населення Великоберезнянської селищної ради Ужгородського району Закарпатської області
Контактна особа: БАРАН Андріана Вікторівна 380509657721 anabel5art@meta.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно пп 6, пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі -Особливості). Згідно пп.6 пункту 13 Особливостей відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах з особливостями у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. 1.Відділ освіти, культури, сім'ї, молоді, спорту та соціального захисту населення Великоберезнянської селищної ради Ужгородського району Закарпатської області 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника. 43919849 3. Місцезнаходження замовника. 89000, Закарпатська обл., селище міського типу Великий Березний, вул. Шевченка, будинок 27. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиних! закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Кейтерингові послуги (Послуги з постачання готової їжі для харчування учнів 1-4 класів та учнів старших класів пільгової категорії). Код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги Ідентифікатор закупівлі: — Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: З метою забезпечення харчуванням учнів закладу освіти оголошено відповідно до Законом України “Про публічні закупівлі” та Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року процедуру відкритих торгів з особливостями на закупівлю Кейтерингові послуги (Послуги з постачання готової їжі для харчування учнів 1-4 класів та учнів старших класів пільгової категорії). Код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги за номером—«UA-2025-02-20-000768-a». За станом на 28.02.2025 року не подано жодної тендерної пропозиції від учасників. Оскільки не подано жодної тендерної пропозиції, тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель. Порядок дій клієнта для укладення договору, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень у відповідності до п.п.6, п.13 Особливостей, а саме замовником було відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у строк, встановлений Постановою 1178, замовник має право укласти договір, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, використовуючи п.п.6 п.13, при цьому: «Предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі». Механізми, які містить зазначена постанова про особливості пов’язані з тим, що у країні війна і очевидно вони м'якші і гнучкіші ніж ті, які регулюються на законодавчому рівні. Об’єктивно під час війни є необхідність, щоб закупівлі здійснювалися трохи спрощено, гнучкіше, тому якщо згідно Закону оголошена процедура відкритих торгів і на сьогодні ця процедура не відбулися через недостатню кількість учасників, то можна скористатися положенням особливостей, які розроблені на виконання умов закону і дозволяють в такому випадку укласти прямий договір. У зазначеній Постанові про особливості передбачено, що навіть, якщо один раз не відбудуться відкриті торги, через недостатню кількість учасників, то в такому разі можна одразу укладати прямий договір. У відповідності до Законом України “Про публічні закупівлі” (зі змінами), пп. 6, п. 13 постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (із змінами і доповненнями) замовник має можливість (право) укласти прямий договір на Кейтерингові послуги (Послуги з постачання готової їжі для харчування учнів 1-4 класів та учнів старших класів пільгової категорії). Код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги.
Очікувана вартість: 691 200.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кейтерингові послуги (Послуги з постачання готової їжі для харчування учнів 1-4 класів та учнів старших класів пільгової категорії). Код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 13824 послуга
Період постачання 02.04.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Повханич Михайло Федорович
Ціна пропозиції 691 200.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.04.2025 15:13
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 9d63a19831ad4c16ad1dadfd732a2f5f
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-03-010242-a-c1
Постачальник: ФОП Повханич Михайло Федорович
Номер договору: 33
Сума договору: 691 200.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 02.04.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 02.04.2025 16:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір №33 від 02.04.25.pdf
pdf
Обгрунтування послуга.pdf