-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках)
Завершена
264 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
02d8bbfad2b74d0a8aeba2d3b16d3add
Внутрішній номер закупівлі:
24897336
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-04-02-010822-a
Замовник:
Державний університет "Житомирська політехніка "
×
-
Код ЄДРПОУ:
05407870
-
Адреса:
10005, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ЧУДНІВСЬКА, будинок 103
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Власюк Олена Василівна 380412241948 elenavlassuk@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
79710000-4 Охоронні послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування:
ОБҐРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ
для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості)
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Державний університет «Житомирська політехніка»,
м. Житомир, вул. Чуднівська, 103,
ЄДРПОУ 05407870
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Послуги з охорони в навчальному корпусі та гуртожитках за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 79710000-4- Охоронні послуги
Розмір бюджетного призначення:
264 000,00 грн (двісті шістдесят чотири тисячі грн 00 коп),
Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 09.05.2025 р.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких, у тому числі, входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 4 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Державним університетом «Житомирська політехніка» (далі – Замовник) в 2024 році для потреб на 2025 рік було оголошено відкриті торги з особливостями: Код ДК 021-2015 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальному корпусі та гуртожитках) (номер в електронній системі закупівель UA-2024-12-06-011484-a).
У зв’язку з перебігом процедури оскарження, подальшим розглядом пропозицій учасників, та їх відхиленням, відкриті торги з особливостями визначені такими, що не відбулись. Адже пункт 48 особливостей визначає, що відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Замовнком 21.03.2025 р. було повторно оголошено відкриті торги з особливостями за Кодом ДК 021-2015 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальному корпусі та гуртожитках) (номер в електронній системі закупівель UA-2025-03-21-007482-a). Тому, на час проведення відкритих торгів з особливостями, Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі.
У зв’язку з тим, що Замовник та його об’єкти є закладами з надання навчальних та соціальних послуг з безпосереднім навчанням студентів та ліцеїстів, які є не повнолітніми, їх діяльність без охорони не можлива та неприпустима. Відсутність охорони призведе до припинення роботи Замовника та його об’єктів, що викличе значний негативний загальний громадський резонанс та неможливість нормального функціонування установ.
Для захисту контингенту Замовника та його матеріальних цінностей. Замовник визначав очікувану вартість предмету закупівлі відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275 затвердженою Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням одного з методів вищевказаного порядку, а саме - проведений моніторинг цін шляхом отримання комерційних (цінових) пропозицій від постачальників охороних послуг в місті Житомирі.
Найбільш економічно пропозиція була надана ТОВ « БЕРКУТ-2012» код ЄДРПОУ 38373861 з вихідним номером 25 від 01.03.2025 р. з місячною сумою 36 600,00 грн.
При цьому Державним університетом «Житомирська політехніка» підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальному корпусі та гуртожитках).
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період з 01.03.2025 р. – 13.04.2025 р та становить 264 000,00грн (двісті шістдесят чотири тисячі грн 00 коп), без ПДВ на визначений період.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник, на час проведення відкритих торгів з особливостями, прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі Послуг з охорони в навчальному корпусі та гуртожитках) - 79710000-4- Охоронні послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підпункту 4 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару в разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у формі цього файлу «Обґрунтування підстави».
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження):
1. Закон України «Про публічні закупівлі»
2.Постанова КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
3. Річний план закупівель на 2025рік (UA-P-2025-01-31-005495-a)
4. Відкриті торги з особливостями, що не відбулись: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-06-011484-a
5. Річний план закупівель на 2025рік (UA-P-2025-03-21-008416-a)
6. Повторні Відкриті торги з особливостями: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-21-007482-a
7. Річний план закупівель на 2025рік (UA-P-2025-04-01-006685-a)
Очікувана вартість:
264 000.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках)
Кількість
1 послуга
Період постачання
01.03.2025 - 13.04.2025
Місце постачання
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю "БЕРКУТ-2012"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38373861
-
Контактна особа:
Нестеренко Микола Юхимович 380674101790
-
Адреса:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Вокзальна, б.8, к. 87 (фактична: вул. Ватутіна, 91/1)
Ціна пропозиції
264 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
02.04.2025 15:50
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
8feff57ebe944563812677023786242b
Ідентифікатор договору:
UA-2025-04-02-010822-a-a1
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "БЕРКУТ-2012"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38373861
-
Адреса:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Вокзальна, б.8, к. 87 (фактична: вул. Ватутіна, 91/1)
Номер договору:
133
Сума договору:
264 000.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках): 264 000.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору:
01.04.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
31.03.2025 00:00
Статус:
Підписаний