• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Бланки для закладів охорони здоров'я, А3 (297х420 мм); Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм); Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм); Бланки для закладів охорони здоров'я, А6 (105х148 мм)

1. Бланки для закладів охорони здоров'я, А3 (297х420 мм) 1+1 газетний в тому числі: 1.1 Медична карта стаціонгарного хворого Ф №003/о - 1600 шт. 2.2 Листок лікарських призначень Ф. №003-4/о- 1600 шт. 2. Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм) 1+1 газетний в тому числі: 2.1. Температурний листок Ф. № 004/о - 1600 шт; 2.2. Інформована згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення Ф. №003-6/о - 1600 шт. 2.3. Бланк за зразком замовника (шоденник-результати обстежень- листок огляду) - 1600 шт 2.4.Бланк за зразком замовника (Інформована згода про лікування за програмою медичних гарантій) – 1600 шт. 3. Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм) 1+1 газетний в тому числі: 3.1. Карта пацієнта, який вибув із стаціонару Ф. №066/о - 1600 шт. 3.2. (Додаток1) Форма збору даних щодо катетерасоційованих інфекцій кровотоку (катетерізація периферичної вени) – 1600 шт. 4. Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм) 1+0 газетний в тому числі: 4.1. Акт знезараження – 3000 шт. 4.2. Результат токсикологічного дослідження – 1000 шт. 5. Бланки для закладів охорони здоров'я, А6 (105х148 мм) 1+0 газетний в тому числі: 5.1. Аналіз крові на вміст глюкози натщесерце форма № 231/0 – 30000 шт. 5.2. Результат досліджень крові групу крові, резус-приналежність і резус-антитіла форма №207/0 – 6000 шт. 5.3. Аналіз Тропоніну І – 1000 шт. 5.4. Результат токсикологічного дослідження (етанол) – 1000шт. 5.5. Інформаційна згода газетка – 5000 шт. Зразки бланків надаються під час укладання договору. Поставка Товару здійснюється окремими партіями, кількість та асортимент Товару в яких, визначається Сторонами шляхом оформлення Заявок Розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів, з дати поставки товару, належної якості, на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Поставка Товару здійснюється за адресою: м. Павлоград, вул..Дніпровська, 541 Постачання Товару здійснюється транспортом та за рахунок Постачальника на умовах DPU згідно Інкотермс 2020 р.( Поставка в місці з розвантаженням)

Завершена

20 610.00 UAH з ПДВ
Номер: 4e3c82a82dbd4272876ed2a82cf25628
Внутрішній номер закупівлі: 24891582
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-02-004895-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Павлоградська лікарня інтенсивного лікування" Павлоградської міської ради
Контактна особа: Марина Звєгінцева +380662321355 marinazveginceva@ukr.net https://plil.dp.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 20 610.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 02.04.2025 11:56 - 07.04.2025 10:00
Період кваліфікації: 07.04.2025 10:00 - 07.04.2025 10:16
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Бланки для закладів охорони здоров'я, А3 (297х420 мм)
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 3200 штука
Період постачання до 25.12.2025
Місце постачання 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541 На карті
Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм)
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 6400 штука
Період постачання до 25.12.2025
Місце постачання 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541 На карті
Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм)
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 7200 штука
Період постачання до 25.12.2025
Місце постачання 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541 На карті
Бланки для закладів охорони здоров'я, А6 (105х148 мм)
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 43000 штука
Період постачання до 25.12.2025
Місце постачання 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович
Початкова пропозиція 10 540.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
10 540.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
07.04.2025 10:16
Відповіді на вимоги 1
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
Початкова пропозиція 12 024.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
12 024.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 0cb82183a9994767add26b0d510dc815
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-02-004895-a-b1
Постачальник: ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович
Номер договору: 80
Сума договору: 10 540.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 10 540.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Медична карта стаціонарного хворого, комплект (ф.003/о), А3, офсет, 1+1, 3 арк.: 0.70000 UAH з ПДВ
Бланк за зразком Замовника, А4, офсет, 1+1: 0.40000 UAH з ПДВ
Бланк за зразком Замовника, А5, офсет, 1+1: 0.20000 UAH з ПДВ
Бланк аналізу (за зразком Замовника), А6, 1+1, 1 арк.: 0.10000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 08.04.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 08.04.2025 08:42
Статус:
Підписаний
pdf
Договір № 80 від 08.04.25.pdf
p7s
sign.p7s