• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські товари

Завершена

6 604.80 UAH з ПДВ
Номер: c9a1f45c4697462ca1ea9d8e0dad98ee
Внутрішній номер закупівлі: 24823188
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-25-012801-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ "СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ" ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Олена Надкернична +380322975883 nadkernychna.olena@lvivcity.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 6 604.80 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папка-реєстратор
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штука
Період постачання до 30.04.2025
Місце постачання 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1 На карті
Швидкозшивач картоний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штука
Період постачання до 30.04.2025
Місце постачання 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1 На карті
Швидкозшивач пластмасовий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штука
Період постачання до 30.04.2025
Місце постачання 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1 На карті
Папір А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 пачка
Період постачання до 30.04.2025
Місце постачання 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1 На карті
Стрічка клейка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штука
Період постачання до 30.04.2025
Місце постачання 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1 На карті
Ножиці
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання до 30.04.2025
Місце постачання 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1 На карті
Папка-швидкозшивач А4 з пружинним механізмом
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штука
Період постачання до 30.04.2025
Місце постачання 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1 На карті
Бокс для архівації документів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штука
Період постачання до 30.04.2025
Місце постачання 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1 На карті
Клей-олівець
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штука
Період постачання до 30.04.2025
Місце постачання 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1 На карті
Ручка масляна
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штука
Період постачання до 30.04.2025
Місце постачання 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1 На карті
Корзина для паперу
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штука
Період постачання до 30.04.2025
Місце постачання 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1 На карті
Коректор-ручка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 30.04.2025
Місце постачання 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1 На карті
Лінійка пластикова
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання до 30.04.2025
Місце постачання 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "РЕАБІЛІТАЦІЙНО-КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОРІЄНТИР" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ФОНД РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ"
Ціна пропозиції 6 604.80 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.03.2025 16:33
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 3d7d623aa28c4271905f43f005a72b09
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-25-012801-a-b1
Постачальник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "РЕАБІЛІТАЦІЙНО-КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОРІЄНТИР" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ФОНД РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ"
Номер договору: 35
Сума договору: 6 604.80 UAH з ПДВ
Сума договору: 5 504.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 25.03.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 25.03.2025 16:29
Статус:
Підписаний