-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (ДК 021:2015 - 33192500-7 - Пробірки)
Постачальник повинен поставити Покупцю замовлений товар Замовником протягом 5-ти робочих днів, якість якого відповідає умовам чинної нормативно-технічної документації, та підтверджується відповідними документами, встановленими чинним законодавством (сертифікат відповідності).Оплата проводиться безготівковим розрахунком за рахунок коштів Державного Бюджету України, протягом 15 календарних днів з моменту передачі товару партіями “Покупцю” згідно видаткових накладних. Перелік та конкретна назва пробірок до ЗЦП та в якій кількості у річному плані в файлах.
Торги не відбулися
4 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
a3916f2b0d77405990d2c0d5b8dcf6d7
Внутрішній номер закупівлі:
24807416
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-03-24-011647-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕРЕБОВЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ТЕРЕБОВЛЯНСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38543647
-
Адреса:
48100, Україна, Тернопільська область, місто Теребовля, ПЛОЩА ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, будинок 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Мар'яна Хомко +380977098723, +380972389195 tsenter.ter@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
4 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
24.03.2025 16:00 - 27.03.2025 15:57
Дата відміни:
27.03.2025 15:57
Причина відміни:
Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписПостачальник повинен поставити Покупцю замовлений товар Замовником протягом 5-ти робочих днів, якість якого відповідає умовам чинної нормативно-технічної документації, та підтверджується відповідними документами, встановленими чинним законодавством (сертифікат відповідності).Оплата проводиться безготівковим розрахунком за рахунок коштів Державного Бюджету України, протягом 15 календарних днів з моменту передачі товару партіями “Покупцю” згідно видаткових накладних.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях15 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Пробірки лабораторні (не вакуумні)
Кількість
230 штука
Період постачання
24.03.2025 - 31.12.2025
Пробірки лабораторні (не вакуумні)
Кількість
140 штука
Період постачання
24.03.2025 - 31.12.2025
Пробірки лабораторні (не вакуумні)
Кількість
70 штука
Період постачання
24.03.2025 - 31.12.2025
Пробірки лабораторні (не вакуумні)
Кількість
90 штука
Період постачання
24.03.2025 - 31.12.2025
Пробірки лабораторні (не вакуумні)
Кількість
50 штука
Період постачання
24.03.2025 - 31.12.2025
Пробірки лабораторні (не вакуумні)
Кількість
100 штука
Період постачання
24.03.2025 - 31.12.2025