-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщення для встановлення магнітно резонансного томографа Signa Explorer КНП «Клінічна лікарня Святого Пантелеймона» СМР за адресою: м. Суми, вул. М.Вовчок, 2 (коригування)»
Завершена
1 291 753.12
UAH з ПДВ
Номер:
682171b72a5540df886e72efee721da2
Внутрішній номер закупівлі:
24796730
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-03-24-000958-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
01981498
-
Адреса:
40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Ковальчук В'ячеслав 380991049266 kovalchyk.vyacheslav@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Умова застосування:
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 09 травня 2025 року.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 8 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період до кінця 2025 року.
Станом на сьогодні існує потреба у здійсненні Закупівлі.
З ТОВ «СФЕРА АВ» укладено договір на виконання робіт Капітальний ремонт приміщення для встановлення магнітно резонансного томографа Signa Explorer КНП «Клінічна лікарня Святого Пантелеймона» СМР за адресою: м. Суми, вул. М.Вовчок, 2. Натомість є необхідність у закупівлі додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт.
У ході виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщення для встановлення магнітно резонансного томографа Signa Explorer КНП «Клінічна лікарня Святого Пантелеймона» СМР за адресою: м. Суми, вул. М.Вовчок, 2» виникла потреба у виконанні додаткових будівельних робіт, не передбачених початковим проектом, про що ТОВ «СФЕРА АВ» повідомило листом від 18.03.2025 № 13. Зважаючи на те, що частина робіт по об’єкту виконана в рамках попереднього договору, виникає проблема забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, оскільки заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках зміненого проекту. Заміна підрядної організації передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, що може призвести до пошкодження, всування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів капітального ремонту, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. Залучення до виконання робіт підрядної організації, яка вже виконувала роботи з будівництва вказаного об’єкта надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цією ж підрядною організацією, а при закінчені робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Окрім того, законодавство України передбачає отримання дозволу на виконання будівельних робіт і при зміні підрядника - відповідно внесення змін до нього. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності та певних порушень в частині уніфікації будівельних матеріалів відповідно до проектних рішень. У разі зміни підрядної організації, можливе виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією, а саме: втрати гарантій якості на вже виконанні роботи, досягнення яких визначено у проектній документації, та можливості їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені основним договором, тобто призведе до втрати гарантії на велику кількість виконаних будівельно-монтажних робіт, що передбачено договором підряду та Цивільним кодексом України, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем, що є неприпустимим. З врахуванням вищесказаного встановлено, що додаткові роботи не були включені у початковий проект, однак в ході виконання основних робіт було встановлено необхідність виконання таких робіт для забезпечення реалізації проекту в цілому.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, і укладення договору.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
Очікувана вартість:
1 291 753.12 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщення для встановлення магнітно резонансного томографа Signa Explorer КНП «Клінічна лікарня Святого Пантелеймона» СМР за адресою: м. Суми, вул. М.Вовчок, 2 (коригування)»
Кількість
1 робота
Період постачання
до 31.12.2025
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "Сфера АВ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42175625
-
Адреса:
40004, Україна, Сумська область, Суми, Металургов, 30/61
Ціна пропозиції
1 291 753.12 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
24.03.2025 09:31
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
1ba9fc07690b41d29fdc0d63abc0f675
Ідентифікатор договору:
UA-2025-03-24-000958-a-b1
Постачальник:
ТОВ "Сфера АВ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42175625
-
Адреса:
40004, Україна, Сумська область, Суми, Металургов, 30/61
Номер договору:
139-П
Сума договору:
1 291 753.12 UAH з ПДВ
Сума договору:
1 076 460.93 UAH без ПДВ
Період дії договору:
24.03.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
24.03.2025 09:00
Статус:
Підписаний