• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Комп’ютерне обладнання (Код за ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки : - м. Київ, пл. Солом’янська, 1 - м. Київ, пр-т Повітряних Сил, 53 Кількість: 7 найменувань: № Назва предмету закупівлі Кількість 1 Персональний комп’ютер у комплекті 10 2 АРМ типу 1 у комплекті 52 3 Багатофункціональний пристрій типу 1 у комплекті 1 4 Багатофункціональний пристрій типу 2 у комплекті 20 5 АРМ типу 2 у комплекті 25 6 АРМ типу 3 у комплекті 20 7 АРМ типу 4 у комплекті 1 Детальніше зазначено в Додатку №4 до тендерної документації 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 4 793 861,94 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 14.07.2025 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 29.03.2025 року до 00:00год. 7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.

Торги не відбулися

4 793 861.94 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 47 938.62 UAH
Номер: 825bde2632d149bdabf620ba2a81a0bd
Внутрішній номер закупівлі: 24790978
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-21-009656-a   
Замовник: Національна академія внутрішніх справ
Контактна особа: Костянтин Доценко +380987579685 kostyakostya22@gmail.com http://www.naiau.kiev.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 4 793 861.94 UAH з ПДВ
Період уточнення: 21.03.2025 14:48 - 26.03.2025 00:00
Період прийому пропозицій: 21.03.2025 14:48 - 29.03.2025 00:00

Тендерна документація до лоту 1

Інформація про скасування

Номер: d3a920b40dac4355abc36dc1086ce002
Причина скасування: Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування: Через скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг у замовника зменшилася потреба на закупівлю певної кількості та асортименту товару, але через неможливість внести зміни закупівля підлягає відміні. Враховуючи викладене згідно п.п.3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги в разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг
Період оскарження: 24.03.2025 13:51 - 04.04.2025 00:00
Дата опублікування: 24.03.2025 13:51
Дата виконання: 04.04.2025 00:00
Статус:
Виконано
  • Лот №1 ₴4 793 861.94 Комп’ютерне обладнання