• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації харчування (Послуги з організації харчування учнів в загальноосвітньому навчальному закладі)

Завершена

814 800.00 UAH без ПДВ
Номер: ab4b010318a54e3baf574032468fcd56
Внутрішній номер закупівлі: 24782285
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-21-000872-a   
Замовник: Комунальна організація "Гімназія №7 Володимирської міської ради"
Контактна особа: Санелюк Мар′яна Віталіївна 380987841321 marianasaneliuk92@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Підпунктом 6 пункту 13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Замовником була оголошена процедура відкритих торгів на закупівлю послуг за кодом ДК 021-2015 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації харчування учнів в загальноосвітньому навчальному закладі) з очікуваною вартістю 814 800 грн 00 коп. (Вісімсот чотирнадцять тисяч вісімсот гривень 00 копійок), забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. Ідентифікатор закупівлі - UA-2025-03-02-000246-а. Дана закупівля була автоматично відмінена електронною системою закупівель “10” березня 2025 року внаслідок неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах. Таким чином, наявні підстави для укладення прямого договору відповідно до пункту 13 Особливостей. Предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), не відрізняються від вимог, що були визначені у тендерній документації до відміненої закупівлі. Сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, що була зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі. Враховуючи викладене, з метою задоволення потреби в закупівлі товару за кодом ДК 021-2015 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації харчування учнів в загальноосвітньому навчальному закладі), замовник укладає договір у обсязі 20370 дітоднів на загальну суму 814 800 грн 00 коп. (Вісімсот чотирнадцять тисяч вісімсот гривень 00 копійок) без ПДВ, без використання електронної системи закупівель на підставі пункту 13 Особливостей з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Очікувана вартість: 814 800.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Харчування дітей пільгових категорій
Код ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування
Кількість 5610 послуга
Період постачання 12.03.2025 - 31.05.2025
Місце постачання 44700, Україна, Волинська область, Володимир, вул Андрія Войнаровського, будинок 1 На карті
Харчування дітей 1-4 кл
Код ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування
Кількість 14760 послуга
Період постачання 12.03.2025 - 31.05.2025
Місце постачання 44700, Україна, Волинська область, Володимир, вул Андрія Войнаровського, будинок 1 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Володимирський спортивний ліцей Волинської обласної ради
Ціна пропозиції 814 800.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
21.03.2025 09:14
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 0e997fa91ba547ed9fbc85b2a12d608c
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-21-000872-a-b1
Постачальник: Володимирський спортивний ліцей Волинської обласної ради
Номер договору: 12/3
Сума договору: 342 560.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Харчування дітей пільгових категорій: 40.00000 UAH без ПДВ
Харчування дітей 1-4 кл: 40.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 12.03.2025 00:00 - 31.05.2025 00:00
Дата підписання: 12.03.2025 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір №12-3 від 12.03.2025 р. (харчування).pdf
pdf
Обгутування для прямого договоу від 12.03.2025.pdf
pdf
Додаткова угода №1 від 19 березня 2025.pdf
pdf
Додаткова угода №2 від 19 березня 2025_.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Договір №12-3 від 12.03.2025 р. (харчування правильний.) (1)...
p7s
sign.p7s
pdf
додаткова угода №3 (1).pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s