• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 2

Консерви плодово-овочеві

Умови поставки: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (Delivered Duty Paid) - поставка з оплатою мита, відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 10 (десять) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ, але не пізніше 31.12.2025 р. Місце поставки ТОВАРУ: м. Київ, (Київська обл.), м. Козятин, (Вінницька обл.), або інший підрозділ ПОКУПЦЯ, вказаний в рознарядці на поставку ТОВАРУ. Рознарядка ПОКУПЦЯ на ТОВАР направляється ПОСТАЧАЛЬНИКУ в один з таких способів: на поштову адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА; вручається уповноваженому представнику ПОСТАЧАЛЬНИКА під розпис; шляхом відправлення на електронну адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА скан-копії відповідної рознарядки в форматі РDF або в будь-якому іншому форматі, який забезпечує можливість ознайомлення зі змістом документу. Більш детальну інформацію дивитися в розділі 4 проєкту договору про закупівлю матеріально-технічних ресурсів. Умови оплати: Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури; підписаного Акта прийому-передачі товару або підписаної видаткової накладної; документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ (акти про фактичну якість і комплектність продукції з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ), зареєстрованої податкової накладної у відповідності до вимог законодавства України (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ). Більш детальну інформацію дивитися в розділі 7 проєкту договору про закупівлю матеріально-технічних ресурсів.

Завершена

92 103.06 UAH без ПДВ
Номер: beaf069f57ea4f42bd24faf58e4101d6
Внутрішній номер закупівлі: 24778680
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-20-012360-a   
Замовник: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактна особа: Олександр Гриб 380444654643 hryb.o.v@sw.uz.gov.ua http://swrailway.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочіАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 92 103.06 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 20.03.2025 16:16 - 31.03.2025 00:00
Період кваліфікації: 31.03.2025 00:00 - 31.03.2025 09:34
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Джем вишневий, стерилізований, ґатунок вищий, ДСТУ 4900
Код ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі
Кількість 435 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Київська область, Київ На карті
Горошок зелений консервований, вищого сорту
Код ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі
Кількість 96 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Київська область, Київ На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТАНТАПРОД"
Початкова пропозиція 67 620.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
67 620.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
31.03.2025 09:34
Відповіді на вимоги 6
Документи 1
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Козацький Шлях Україна"
Початкова пропозиція 76 770.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
76 770.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 6
Документи 1
Скарги 0
ФОП "Нужненко Дмитро Володимирович"
Початкова пропозиція 80 862.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
80 862.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 6
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 2615fa21b7d24b0ab4adffa8592e35be
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-20-012360-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТАНТАПРОД"
Дані про підписанта Постачальника: Пов'якало Катерина, tov.konstantaprod@ukr.net, 380992574102, 553077700000026004011151841, Статуту, Директор
Номер договору: ПЗ/НХ-25312/НЮ
Сума договору: 81 144.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 67 620.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Джем вишневий, стерилізований, ґатунок вищий, ДСТУ 4900, 1 кг: 140.00000 UAH з ПДВ
Горошок зелений ARO консервований, 460г: 70.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 09.04.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 09.04.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
25312 Консерви плодово-овочеві.pdf
pdf
Обґрунтування продовження строку укладання договору.pdf
p7s
sign.p7s