• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір офісний А4, клас А та файли А4+, 40 мкм

Поставка відповідно до договору. Строк (термін) поставки (передачі) Товару: 20 календарних днів з моменту підписання Договору. Місце поставки (передачі) Товару: 01135, м. Київ, вул. В. Чорновола, 25. Поставка Товару здійснюється транспортом Постачальника та за рахунок Постачальника. Оплата товару Покупцем здійснюється після отримання Товару протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання видаткових накладних.

Завершена

177 200.00 UAH з ПДВ
Номер: c2481a8f0fbc4bf1b4607d34d840871e
Внутрішній номер закупівлі: 24777711
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-20-010950-a   
Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНО-ІМІДЖЕВИЙ ЦЕНТР"
Контактна особа: Сабіщенко Володимир 380679456644 sabi@enic.in.ua http://www.apostille.in.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 177 200.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 20.03.2025 15:34 - 25.03.2025 14:00
Період кваліфікації: 25.03.2025 14:00 - 26.03.2025 15:05
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 700 пачка
Період постачання 01.04.2025 - 21.04.2025
Місце постачання 01135, Україна, Київська область, Київ, вул. В. Чорновола, 25 На карті
Файли для документів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 200 штука
Період постачання 01.04.2025 - 21.04.2025
Місце постачання 01135, Україна, Київська область, Київ, вул. В. Чорновола, 25 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Початкова пропозиція 108 606.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
108 606.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
26.03.2025 15:05
Відповіді на вимоги 18
Документи 3
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"
Початкова пропозиція 140 496.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
140 496.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.03.2025 15:05
Відповіді на вимоги 18
Документи 1
Скарги 0
ФОП "ФЕДЧЕНКО ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ"
Початкова пропозиція 177 120.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
177 120.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 18
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 0c9ce497d2004a9ca80ecf6031890a75
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-20-010950-a-a2
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"
Номер договору: 202503
Сума договору: 140 496.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 117 080.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір офісний А4 500 арк. Navigator Universal: 183.60000 UAH з ПДВ
Файли для документів BUROMAX (BM.3805-у): 59.88000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 28.03.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 28.03.2025 00:00
Статус:
Підписаний
PDF
202503 від 28032025.PDF
p7s
sign.p7s