• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Пробірка транспортна, стерильна, без середовища, з аплікатором, з полем для нотаток)

ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ ТА РОЗРАХУНКІВ Оплата поставленого товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника. Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника. У разі затримки фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються протягом 7-ми банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій розрахунковий рахунок. Витрати, пов’язанні з транспортуванням (поставкою товару) враховані в п.4.1 цього Договору. СТРОКИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ Строк поставки товару до 11 квітня 2025 року. Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється після отримання заявки (за допомогою поштового, телефонного зв’язку, електрона пошта, тощо) від уповноважених осіб Замовника протягом трьох робочих днів. Датою поставки вважається дата, зазначена представником Замовника на відповідних товаросупровідних документах, наданих Постачальником, про приймання Товару (накладних про поставку товару). Місце поставки: КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР, за адресою: місто Вишгород, вулиця Кургузова, 1. Постачальник несе всі витрати по втраті або ушкодженню Товару, до моменту переходу права власності до Замовника. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника після підписання Замовником накладної про отримання Товару. Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до супровідних документів на товар, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість згідно з розділом 5 Договору. Приймання-передача товару оформлюється Актом приймання-передачі та видатковою накладною Постачальника, що підписуються матеріально-відповідальними особами Постачальника та Замовника. В накладній відповідно до специфікації вказується назва товару, кількість, ціна за одиницю, загальна вартість поставки, номер і дата Договору. У разі виявлення: - недостачі товару складається акт за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу товару; - товару, якість якого не відповідає вимогам цього Договору або документам, що засвідчують якість, Замовником складається акт про виявлені дефекти, який є підставою для повернення усієї партії товару Постачальнику.

Завершена

10 500.00 UAH з ПДВ
Номер: 7cf428b0bd4b41fc9c7f671ce265f72b
Внутрішній номер закупівлі: 24776833
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-20-010176-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Алла Рогоча +380950004378 dogovir.vrl@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 10 500.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 20.03.2025 15:12 - 25.03.2025 00:00
Період кваліфікації: 25.03.2025 00:00 - 25.03.2025 16:15
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Пробірка транспортна, стерильна, без середовища, з аплікатором, з полем для нотаток
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість 3000 штука
Період постачання до 11.04.2025
Місце постачання 07301, Україна, Київська область, Вишгород, вул. Кургузова,1 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДЛАБМАРКЕТ»
Початкова пропозиція 7 190.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
7 190.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
25.03.2025 11:51
Відповіді на вимоги 4
Документи 3
Скарги 0
ФОП "Пундор ОЛЬГА ДМИТРІВНА"
Початкова пропозиція 8 100.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
8 100.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
25.03.2025 16:15
Відповіді на вимоги 4
Документи 4
Скарги 0
ФОП МУЗИЧИШЕН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Початкова пропозиція 8 100.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
8 100.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.03.2025 16:15
Відповіді на вимоги 4
Документи 1
Скарги 0
ФОП КРИМОВА І.В.
Початкова пропозиція 8 850.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
8 850.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 4
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "АЛЬБАМЕД"
Початкова пропозиція 9 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
9 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 4
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ВОК - Медіка Груп"
Початкова пропозиція 10 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
10 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 4
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: a55144f461ae41c5bc1761dc8d33f3f0
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-20-010176-a-a3
Постачальник: ФОП МУЗИЧИШЕН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Дані про підписанта Постачальника: МУЗИЧИШЕН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ, muzechishin@ukr.net, 380964006883, UA763348510000000026002154862, Запису в ЄДР № 2110083400255 від 13.08.2021, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ
Номер договору: 110
Сума договору: 8 100.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Аплікатор "ВОЛЕС" на пластиковій паличці в пробірці, стерильний: 2.70000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 28.03.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 28.03.2025 11:47
Статус:
Підписаний
pdf
Дог_110_ФОП Музичишен І.О..pdf
p7s
sign.p7s