• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські товари (ДК 021-2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)

Завершена

30 989.20 UAH без ПДВ
Номер: bad796952272446db13005014f957dda
Внутрішній номер закупівлі: 24750852
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-18-013491-a   
Замовник: Орган державної влади Головне управління Державної міграційної служби України в Донецькій області
Контактна особа: Вакуленко Дмитро Іванович +380980450191 proz@gudms.dn.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 30 989.20 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку Maestro Standart+ А4, 80 г/м2, В клас
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 120 пачка
Період постачання до 15.12.2025
Місце постачання 84333, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Ярослава Мудрого, 11 На карті
Канцелярські товари в асортименті (відповідно до специфікації договору)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 115 штука
Період постачання до 15.12.2025
Місце постачання 84333, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Ярослава Мудрого, 11 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП "Бабич Елла Петрівна"
Ціна пропозиції 30 989.20 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.03.2025 17:02
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 45924922998546419aec36c4e70dbb12
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-18-013491-a-c1
Постачальник: ФОП "Бабич Елла Петрівна"
Номер договору: 33
Сума договору: 30 989.20 UAH без ПДВ
Період дії договору: 18.03.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 18.03.2025 00:00
Статус:
Підписаний
p7s
sign.p7s