-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з охорони об’єктів та майна працівниками охоронних служб (фізична охорона) згідно коду ДК 021-2015 79710000- 4 Охоронні послуги (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Завершена
184 575.00
UAH без ПДВ
Номер:
f29f42a577dd4863aac8a41f75985f02
Внутрішній номер закупівлі:
24748126
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-03-18-010668-a
Замовник:
Рівненський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості
×
-
Код ЄДРПОУ:
21087175
-
Адреса:
33001, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Пирогова, буд. 8
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Матусевич Ольга 380973843964 yoolga22062020@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
79710000-4 Охоронні послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених цим Законом (далі - Особливості), визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених пунктом 3-8 цього розділу.
З огляду на це наразі замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - постанова № 1178, Особливості) (п. 3 Особливостей (зі змінами)).
Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей.
За результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. У разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація в договорі про закупівлю, який оприлюднюється в електронній системі закупівель, може зазначатися як назва адміністративно-територіальної одиниці (область, район, місто, район у місті, селище, село) місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва адміністративно-територіальної одиниці (область, район, місто, район у місті, селище, село), в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги).
Звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель оприлюднюється відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей (крім закупівель із застосуванням електронного каталогу).
У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 13, 15, 17, 18, 20, 21 цього пункту замовник не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору розміщує в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також отриманий від Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів, ДСНС, вищих військових навчальних закладів запит - у разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпункту 21 цього пункту, що автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель через 90 днів з дня припинення або скасування правового режиму воєнного стану в Україні.
Пункт 13 Особливостей передбачає можливість для замовників придбати товари і послуги (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуги з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, роботи, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у встановлених випадках:
Підпункт 6 пункту 13 Особливостей одним із таких випадків визначає випадок, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Замовник 13 лютого 2025 року оголосив в електронній системі закупівель процедуру відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі послуги з охорони об’єктів та майна працівниками охоронних служб (фізична охорона) згідно коду ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-02-13-014450-a.
17 лютого 2025 року ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АГЕНСТВОМ БЕЗПЕКИ «АВАНПОСТ-1» подана Скарга до Антимонопольного комітету України з огляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
РІШЕННЯМ №2529-р/пк-пз від 19 лютого 2025 КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ З ОГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ постановлено Скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1" (код ЄДРПОУ: 42569582) від 17 лютого 2025 № UA-2025-02-13-014450- a.a2 прийняти до розгляду.
РІШЕННЯМ № 3072-р/пк-пз від 27.02.2025 КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ З ОГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ постановлено частково задовільнити Скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1" та зобов'язати Рівненський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості (код ЄДРПОУ: 21087175) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Послуги з охорони об’єктів та майна працівниками охоронних служб (фізична охорона) згідно коду ДК 021-2015 79710000- 4 Охоронні послуги (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-13-014450-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Зазначені вище обставини унеможливлюють укладання договору про закупівлю щодо забезпечення потреби Рівненського центру професійно-технічної освіти державної служби зайнятості з 13 березня 2025 року.
Рівненський центр професійно-технічної освіти – навчальний заклад державної служби зайнятості, створений для виконання ряду задач. Однією з цих задач є швидке та ефективне забезпечення національної економіки висококваліфікованими робітничими кадрами шляхом професійного (професійно-технічного) навчання, перекваліфікації (перепідготовки) та підвищення кваліфікації дорослих громадян.
У статті 53 Закону України «Про освіту» Закон України "Про освіту" від 05.09.2017 № 2145-VIII сказано, що здобувачі освіти мають право, зокрема, на безпечні та нешкідливі умови навчання, утримання і праці.
Таким чином, враховуючи зазначене, з метою забезпечення охорони безпеки працівників, слухачів і громадян, які звертаються до Рівненського центру професійно-технічної освіти державної служби зайнятості, враховуючи ситуацію, яка склалася в державі з територіальною цілісністю та національною безпекою, та для досягнення принципів здійснення публічних закупівель, в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення закупівлі за предметом послуги з охорони об’єктів та майна працівниками охоронних служб (фізична охорона) згідно коду ДК 021-2015 79710000- 4 Охоронні послуги (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару (на період проведення процедури відкритих торгів) та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 4 пункту 13 Особливостей: придбання товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуги з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, роботи, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період 2025 року. В оголошені про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2025-02-13-014450-a замовник зазначив очікувану вартість предмета закупівлі 2 980 000 гривень 00 коп.
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення (наявність нагальної потреби) за Особливостями (документальне підтвердження):
1. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-02-13-014450-a на Prozorro.
2.Рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ З ОГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №2529-р/пк-пз від 19.02.2025;
3. Рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ З ОГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №№ 3072-р/пк-пз від 27.02.2025;
4.Протокол уповноваженої особи про внесення змін до закупівлі UA-2025-02-13-014450-a від 07.03.2025 року №25.
Отже, у замовника є підстави укласти договір без використання електронної системи закупівель з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ «КОЛЬЧУГА-4» на загальну суму 184 575,00 гривень без ПДВ.
Очікувана вартість:
184 575.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з охорони об’єктів та майна працівниками охоронних служб (фізична охорона) згідно коду ДК 021-2015 79710000- 4 Охоронні послуги (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.03.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю "Служба безпеки "Кольчуга-4"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43777199
-
Адреса:
43010, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Дубнівська, 22
Ціна пропозиції
184 575.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.03.2025 15:21
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
4c25e3afc4b24cea83919dcfd340200c
Ідентифікатор договору:
UA-2025-03-18-010668-a-c1
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Служба безпеки "Кольчуга-4"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43777199
-
Адреса:
43010, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Дубнівська, 22
Номер договору:
86
Сума договору:
184 575.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
13.03.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
18.03.2025 10:00
Статус:
Виконаний