• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 – 90510000-5 - Утилізація сміття/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з захоронення твердих побутових відходів на полігоні ТПВ)

Завершена

1 296 114.00 UAH з ПДВ
Номер: f6af1fd5c28b48b1b03d29f8a07befde
Внутрішній номер закупівлі: 24680012
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-11-013808-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ОБ’ЄДНАННЯ» ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Коренькова Валентина Олександрівна 380976371897 yukpzheo@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 8 лютого 2025 року строком на 90 діб. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника до кінця 2025 року. Відповідно до службової записки начальника ВТВ Захарової С.І. від 20.01.2025 існує потреба у здійсненні Закупівлі. Комунальним підприємством «Житлово-експлуатаційне об’єднання» Південноукраїнської міської ради була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA -2025-02-21-003719-a. 02.03.2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA -2025-02-21-003719-a). При цьому, рішенням виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради № 195 від 25.06.2021 р. «Про визначення тимчасових виконавців послуги для населення «вивезення побутових відходів (збирання, зберігання, перевезення)» на територіях Костянтинівського та Іванівського старостинських округів Южноукраїнської міської територіальної громади Вознесенського району» КП ЖЕО визначено виконавцем послуги для населення «вивезення побутових відходів (збирання, зберігання, перевезення) на територіях Костянтинівського та Іванівського старостинських округів Южноукраїнської міської територіальної громади Вознесенського району. Крім того, Виконавчим комітетом Южноукраїнської міської ради було проведено конкурс на визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів та 01.03.2023 року прийнято рішення №52 «Про введення в дію рішення конкурсної комісії щодо визначення переможця конкурсу на надання послуги з вивезення твердих побутових відходів на території Южноукраїнської міської територіальної громади». Вказаним рішенням вирішено визначити КП ЖЕО виконавцем послуг із вивезення твердих побутових відходів на території Южноукраїнської міської територіальної громади строком на 10 років. Вказане підтверджує наявність нагальної потреби в закупівлі Послуги з захоронення твердих побутових відходів на полігоні ТПВ за кодом ДК 021:2015 – 90510000-5 - Утилізація сміття/видалення сміття та поводження зі сміттям. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреби у послузі з захоронення твердих побутових відходів на полігоні ТПВ в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. Службова записка начальника ВТВ Захарової С.І. від 20.01.2025 року. 2. Звіт про результати проведення процедури закупівлі за ідентифікатором - UA -2025-02-21-003719-a, від 02.03.2025 року. 3. Лист КП ЖЕО ПМР від 04.03.2025 № 295. 4. Лист КП СКГ ПМР від 05.03.2025 № 144. 5. Довідка щодо уповноваженої особи на підписання договору. 6. Копія розпорядження Южноукраїнського міського голови від 05.09.2023 № 216-р «Про призначення Лідії ПАЛАМАРЧУК на посаду директора комунального підприємства «Служба комунального господарства». 7. Копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 8. Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 9. Копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість. 10. Копія рішення Южноукраїнської міської ради від 07.11.2024 № 1982 «Про затвердження статуту комунального підприємства «Служба комунального господарства» в навій редакції. 11. Копія Статуту КП СКГ ПМР. 12. Довідка щодо наявності в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази. 13. Копія рішення Южноукраїнської міської ради від 28.03.2024 № 1682 «Про безоплатну передачу основних засобів з балансу комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання» на баланс комунального підприємства «Служба комунального господарства». 14. Копія свідоцтва про реєстрацію машини. 15. Копія дозволу від 20.12.2018 № 4810800000-42 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Очікувана вартість: 1 296 114.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з захоронення твердих побутових відходів на полігоні ТПВ
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 39300 метр кубічний
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Комунальне підприємство "Служба комунального господарства"
Ціна пропозиції 1 296 114.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
11.03.2025 18:41
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: ba9f31ac22f845bba2000d79aa4fd3b3
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-11-013808-a-a1
Постачальник: Комунальне підприємство "Служба комунального господарства"
Номер договору: 48
Сума договору: 1 296 114.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 1 080 095.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 10.03.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 10.03.2025 00:00
Статус:
Підписаний
PDF
протокольне рішення №13.PDF
PDF
Договір 48 по захороненню ТПВ.PDF
PDF
Лист КП СКГ ПМР.PDF
PDF
Підстави для здійснення закупівлі.PDF
PDF
Службова, звіт, лист ЖЕО.PDF
pdf
Додатки до Листа КП СКГ 2 частина.pdf
pdf
Додатки до Листа КП СКГ 1 частина.pdf
p7s
sign.p7s