• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір Xerox Performer A4/80 500арк. Книга канцелярська, 96)

Завершена

14 448.78 UAH з ПДВ
Номер: 6402f57306d041e7b4ac976b37f89cce
Внутрішній номер закупівлі: 24678228
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-11-011963-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільський обласний центр служби крові" Тернопільської обласної ради
Контактна особа: Мар'яна Лесюк +380979953020 maryanal3020@gmail.com https://tocsk.te.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 14 448.78 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір Xerox Performer A4/80 500арк.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штука
Період постачання 11.03.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 46002, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Клінічна,8 На карті
Книга канцелярська, 96
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання 11.03.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 46002, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Клінічна,8 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦЕЛЯРКА-Т"
Ціна пропозиції 14 448.78 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
11.03.2025 16:10
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 3a6d7bfb92484c55a6b278851ad203ce
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-11-011963-a-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦЕЛЯРКА-Т"
Номер договору: 156
Сума договору: 14 448.78 UAH з ПДВ
Сума договору: 12 040.65 UAH без ПДВ
Період дії договору: 11.03.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 11.03.2025 16:07
Статус:
Підписаний
pdf
договір 156.pdf