-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Столи
Завершена
64 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
2e7bae2d28c64478b450f49e7a34b6ef
Внутрішній номер закупівлі:
24662876
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-03-10-010572-a
Замовник:
Хмельницький національний університет
×
-
Код ЄДРПОУ:
02071234
-
Адреса:
29016, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Інститутська, будинок 11
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Каткова Тетяна Іванівна 380978991985 t.k.tender.xnu@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
Уповноваженою особою Хмельницького національного університету була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-02-18-007706-a.
26.02.2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA-2025-02-18-007706-a).
При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі столів та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у формі цього файлу «Обґрунтування підстави».
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження):
1. ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2025-02-18-007706-a
2. ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-02-18-007706-a Дата формування звіту: 26.02.2025 року
Очікувана вартість:
64 000.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стіл складний
Кількість
1 штука
Період постачання
до 01.04.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Стіл письмовий
Кількість
25 штука
Період постачання
до 01.04.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП "Міщук Сергій Степанович"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2426012335
-
Контактна особа:
Сергій Міщук 380931144059 metalluck.biz@gmail.com
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Павла Усенка 15, кв.80
Ціна пропозиції
64 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
10.03.2025 15:40
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
fc339177ea6b4747a71b1c9f71bf58df
Ідентифікатор договору:
UA-2025-03-10-010572-a-a1
Постачальник:
ФОП "Міщук Сергій Степанович"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2426012335
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Павла Усенка 15, кв.80
Номер договору:
30
Сума договору:
64 000.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Стіл складний: 4 000.00000 UAH без ПДВ
Стіл письмовий: 2 400.00000 UAH без ПДВ
Стіл письмовий: 2 400.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору:
03.03.2025 00:00 - 10.04.2025 00:00
Дата підписання:
03.03.2025 16:00
Статус:
Виконаний