• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Стілець офісний з конференційним столиком

Завершена

60 800.00 UAH без ПДВ
Номер: ee934d1e984148dd8e001f97e60e2d08
Внутрішній номер закупівлі: 24662000
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-10-009722-a   
Замовник: Хмельницький національний університет
Контактна особа: Каткова Тетяна Іванівна 380978991985 t.k.tender.xnu@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Уповноваженою особою Хмельницького національного університету була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-02-12-009851-a. 20.02.2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA-2025-02-12-009851-a). При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі столів та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у формі цього файлу «Обґрунтування підстави». Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2025-02-12-009851-a 2. ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-02-12-009851-a Дата формування звіту: 20.02.2025 року
Очікувана вартість: 60 800.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стілець офісний з конференційним столиком
Код ДК 021:2015: 39112000-0 Стільці
Кількість 32 штука
Період постачання до 20.03.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП "Міщук Сергій Степанович"
Ціна пропозиції 60 800.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
10.03.2025 15:14
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 4d77fb669524481db94dc59fab419820
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-10-009722-a-a1
Постачальник: ФОП "Міщук Сергій Степанович"
Номер договору: 29
Сума договору: 60 800.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Стілець офісний з конференційним столиком: 1 900.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 03.03.2025 00:00 - 31.03.2025 00:00
Дата підписання: 03.03.2025 15:33
Статус:
Виконаний
pdf
Договір №29 від 03 03 2025.pdf
p7s
sign.p7s