-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Стілець офісний з конференційним столиком
Завершена
60 800.00
UAH без ПДВ
Номер:
ee934d1e984148dd8e001f97e60e2d08
Внутрішній номер закупівлі:
24662000
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-03-10-009722-a
Замовник:
Хмельницький національний університет
×
-
Код ЄДРПОУ:
02071234
-
Адреса:
29016, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Інститутська, будинок 11
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Каткова Тетяна Іванівна 380978991985 t.k.tender.xnu@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
Уповноваженою особою Хмельницького національного університету була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-02-12-009851-a.
20.02.2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA-2025-02-12-009851-a).
При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі столів та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у формі цього файлу «Обґрунтування підстави».
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження):
1. ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2025-02-12-009851-a
2. ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-02-12-009851-a Дата формування звіту: 20.02.2025 року
Очікувана вартість:
60 800.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стілець офісний з конференційним столиком
Кількість
32 штука
Період постачання
до 20.03.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП "Міщук Сергій Степанович"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2426012335
-
Контактна особа:
Сергій Міщук 380931144059 metalluck.biz@gmail.com
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Павла Усенка 15, кв.80
Ціна пропозиції
60 800.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
10.03.2025 15:14
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
4d77fb669524481db94dc59fab419820
Ідентифікатор договору:
UA-2025-03-10-009722-a-a1
Постачальник:
ФОП "Міщук Сергій Степанович"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2426012335
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Павла Усенка 15, кв.80
Номер договору:
29
Сума договору:
60 800.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Стілець офісний з конференційним столиком: 1 900.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору:
03.03.2025 00:00 - 31.03.2025 00:00
Дата підписання:
03.03.2025 15:33
Статус:
Виконаний