• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

33600000-6 Фармацевтична продукція, Наркотичні та психотропні засоби, Diazepam (Діазепам), Lorazepam (Лоразепам)

Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 20.06.2025 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору, у робочі дні з 8:00 до 15:00 години, партіями (обсяги поставки визначаються Замовником в заявці (телефоном або факсом або електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp)), протягом 2 (двох) робочих днів з дати отримання такої заявки. У разі необхідності ургентної поставки препаратів, поставка здійснюється цілодобово по заявці (телефоном або факсом або електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp)) Замовника на його адресу. Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: Прийом-передача та перевезення товару буде здійснюватися відповідно до Закону України від 15.02.1995 № 60/95-ВР «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори» (із змінами), постанови КМУ від 13.05.2013 № 333 «Про затвердження Порядку придбання, перевезення, зберігання, відпуску, використання та знищення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів у закладах охорони здоров’я» (із змінами), постанови КМУ від 17.04.2008 № 366 «Про затвердження Порядку перевезення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів на території України та оформлення необхідних документів» (із змінами), наказу МОЗ України від 07.08.2015 № 494 «Про деякі питання придбання, перевезення, зберігання, відпуску, використання та знищення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів у закладах охорони здоров’я» (із змінами), наказу МОЗ України від 19.07.2005 № 360 «Про затвердження Правил виписування рецептів на лікарські засоби і вироби медичного призначення, Порядку відпуску лікарських засобів і виробів медичного призначення з аптек та їх структурних підрозділів, Інструкції про порядок зберігання, обліку та знищення рецептурних бланків» (із змінами). При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копіями чинних реєстраційних посвідчень на лікарські засоби, копіями сертифікатів якості, копіями висновків з контролю якості лікарських засобів, тощо, завіреними Постачальником належним чином. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Транспортування товару здійснюється автотранспортом Постачальника у відповідності до Порядку перевезення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів на території України та оформлення необхідних документів, затверджених постановою КМУ від 17.04.2008 № 366 «Про затвердження Порядку перевезення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів на території України та оформлення необхідних документів» (із змінами). Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Отримувати товар у Постачальника дозволяється матеріально-відповідальним особам Замовника, уповноваженим письмовим наказом керівника з числа осіб, допущених наказом до роботи з наркотичними, психотропними засобами та прекурсорами і перевірених на відсутність судимості та наркозалежності згідно з Ліцензійними вимогами. Матеріально-відповідальна особа Замовника, яка отримує товар за дорученням, засвідченим підписами керівників Замовника, перевіряє найменування, дозування і кількість товару, що постачається, на відповідність найменуванню і кількості, проставленим в видаткових накладних та рахунках. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника. УВАГА! Постачальник при поданні своєї пропозиції враховує обсяги товару з урахуванням фасування визначеного Замовником та зазначеного в специфікації (додаток № 1) до договору.

Завершена

428 530.00 UAH з ПДВ
Номер: 716204c1743543cf938d7c5f9019f417
Внутрішній номер закупівлі: 24657111
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-10-004957-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактна особа: Трегубова Наталія Сергіївна 380562339500 tender.dnepr@ukr.net http://www.m.mechnikova.com
Класифікатор ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 428 530.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 10.03.2025 11:58 - 13.03.2025 09:00
Період кваліфікації: 13.03.2025 09:00 - 13.03.2025 09:04
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Діазепам, розчин для ін`єкцій, 5 мг/мл по 2 мл
Код ДК 021:2015: 33660000-4 Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття
Кількість 5000 штука
Період постачання до 20.06.2025
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті
Лоразепам: Класифікація згідно МНН: Lorazepam, Класифікація згідно АТХ: N05BA06, Форма випуску: Таблетки, Доза діючої речовини: 1 мг, Тип пакування: Блістер
Код ДК 021:2015: 33660000-4 Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття
Кількість 300 штука
Період постачання до 20.06.2025
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРОСС"
Початкова пропозиція 403 818.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
403 818.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
13.03.2025 09:04
Відповіді на вимоги 10
Документи 1
Скарги 0
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ"
Початкова пропозиція 427 700.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
427 700.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 6d1e1a4d32384b1bb9eabbd29562ffb5
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-10-004957-a-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРОСС"
Дані про підписанта Постачальника: Редька Сергій Олександрович, integross.ua@gmail.com, 380666313771, UA043005280000026006000045436, Статуту, Директор
Номер договору: 6
Сума договору: 401 250.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 375 000.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: ДІАЗЕПАМ-ФАРМАК, р-н для ін'єкцій 5 мг/мл, амп. 2 мл, №10: 80.25000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 18.03.2025 00:00 - 29.04.2025 00:00
Дата підписання: 18.03.2025 00:00
Статус:
Розірваний
pdf
Дог_55к_№6_Наркотики_ТОВ ІНТЕГРОСС.pdf
PDF
Дог_55к_№6_Наркотики_ТОВ ІНТЕГРОСС_ДУ №1.PDF
doc
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю_6_Д...
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s