• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 (CPV): 39130000-2 Офісні меблі (комплект офісних меблів, в рамках реалізації проєктної ініціативи «Створення інфраструктури для бізнесу, що постраждав від війни» (SRER Ivano-Frankivsk), в межах проєкту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)», що реалізується ПРООН за підтримки проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі»), який фінансується урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, (номер проєкту: 00134284))

Завершена

65 600.00 UAH з ПДВ
Номер: 01c548863d414f4683de29d364ac8fcc
Внутрішній номер закупівлі: 24636446
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-06-010241-a   
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Слободян Ярослав Павлович 380933782346 investmentif@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 65 600.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стіл робочий (h 750х1200х600мм, Стільниця ЛДСП Kronospan 1715 BS Birch, Металевий каркас 50х25мм білий, регульовані ніжки.)
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 4 штука
Період постачання до 10.03.2025
Місце постачання 76004, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Грушевського, будинок 21 На карті
Стілець робочий офісний (Механізм: SYNCHRO LIGHT (синхронне відхилення спинки та сидіння 2,5:1), Функції: Вільне гойдання, регулювання сили відхилення, фіксація спинки у вертикальному положенні, Матеріали: Сидіння — тканина ZT 13, спинка — сітка OP 25 Розміри: Ширина сидіння — 495 мм, Глибина сидіння — 470 мм, Висота — 985-1085 мм. Регульована висота підлокінників. Ролики: Для паркету, Максимальне навантаження: 120 кг)
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 4 штука
Період постачання до 10.03.2025
Місце постачання 76004, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Грушевського, будинок 21 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ МЕБЛІ ПЛЮС"
Ціна пропозиції 65 600.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
06.03.2025 15:09
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: bfe88d9509c541dab9bfe713c37c97ec
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-06-010241-a-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ МЕБЛІ ПЛЮС"
Номер договору: 39
Сума договору: 65 600.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 54 666.67 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Стіл робочий (h 750х1200х600мм, Стільниця ЛДСП Kronospan 1715 BS Birch, Металевий каркас 50х25мм білий, регульовані ніжки.): 6 900.00000 UAH з ПДВ
Стілець робочий офісний (Механізм: SYNCHRO LIGHT (синхронне відхилення спинки та сидіння 2,5:1), Функції: Вільне гойдання, регулювання сили відхилення, фіксація спинки у вертикальному положенні, Матеріали: Сидіння — тканина ZT 13, спинка — сітка OP 25 Розміри: Ширина сидіння — 495 мм, Глибина сидіння — 470 мм, Висота — 985-1085 мм. Регульована висота підлокінників. Ролики: Для паркету, Максимальне навантаження: 120 кг): 9 500.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 06.03.2025 00:00 - 10.03.2025 00:00
Дата підписання: 06.03.2025 08:00
Статус:
Підписаний
PDF
Договір_39.PDF