• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з управління побутовими відходами

Завершена

52 146.72 UAH з ПДВ
Номер: 0679088bc2a245ebbf23d11979107548
Внутрішній номер закупівлі: 24631295
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-06-004785-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙН ТА РЕПРЕСОВАНИХ ІМ.Ю.ЛИПИ"
Контактна особа: Фещак Мар'яна Юріївна 380322962075 mariana.vashchuk@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування: Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів. Відповідно до службової записки та наказу існує потреба у здійсненні Закупівлі. КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи» було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю Послуги з управління побутовими відходами (ДК 021:2015: 90510000-5-Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) (ID: UA-2025-03-04-013245-a) очікувана вартість якої 315 211,28 гривень. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено 12 березня 2025 року. Аукціон за даною закупівлею призначено електронною системою закупівель на 13 березня 2025 року. Також відповідно до п. 49 Особливотей: Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Оскільки у зв’язку з закінченням дії попереднього договору на послуги з управління побутовими відходами та з метою забезпечення дотримання санітарно-гігієнічних та санітарно-епідеміологічних норм, аби забезпечити належний стан медичного закладу та уникнути антисанітарних умов лікування та праці, для забезпечення належного захисту життя та здоров’я пацієнтів та працівників, замовником було прийнято рішення, та 04 березня 2025 року терміново укладено договір без застосування відкритих торгів на послуги з управління побутовими відходами на час здійснення процедури відкритих торгів на підставі підпунктом 4 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Очікувана вартість: 52 146.72 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з управління побутовими відходами
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 27 тонна
Період постачання до 31.03.2025
Місце постачання 79495, Україна, Львівська область, Винники, вул.Івасюка В., будинок 31 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецавтотранс-Львів"
Ціна пропозиції 52 146.72 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
06.03.2025 11:39
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: a758c5b9fc014e9fa4905a9594c3e951
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-06-004785-a-c1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецавтотранс-Львів"
Номер договору: 1338/25/1
Сума договору: 52 146.72 UAH з ПДВ
Сума договору: 43 455.60 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Послуги з управління побутовими відходами: 1 931.36000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 04.03.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 04.03.2025 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
договір.pdf