• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ЄЗС ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування учнів способом кейтерингу)

Завершена

90 750.00 UAH без ПДВ
Номер: 8e8348c9a6554f7f847bedd88438d0a0
Внутрішній номер закупівлі: 24618267
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-05-007457-a   
Замовник: ЛЮЧКІВСЬКА ГІМНАЗІЯ ЯБЛУНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КОСІВСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Світлана Вадюк 380686452729 lychkuhkola@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: UA-2025-02-05-015747-a Відповідно до п. 3-7 Перехідних положень до ЗУ «Про публічні закупівлі» установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Кабінет Міністрів України прийняв Постанову «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12 жовтня 2022 р. Відповідно до п.п. 6 п.13 Постанови № 1178 від 12 жовтня 2022 р. Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Замовником було оголошено закупівлю UA-2025-02-05-015747-a ЄЗС ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування учнів способом кейтерингу) яка була відмінена через відсутність учасників закупівлі. Відповідно до п.17 Постанови № 1178 від 12 жовтня 2022 р. Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Отже здійснення замовником закупівлі ЄЗС ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування учнів способом кейтерингу) , відповідно до п.п. 6 п. 13 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» є необхідним, законним та обґрунтованим.
Очікувана вартість: 90 750.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ЄЗС ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування учнів способом кейтерингу)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 78612, Україна, Івано-Франківська область, Лючки, село Лючки На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП РЕВЕДЖУК ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ
Ціна пропозиції 90 750.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
05.03.2025 13:09
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 2221e511fbed494aa8800296da06d7ec
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-05-007457-a-a1
Постачальник: ФОП РЕВЕДЖУК ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ
Номер договору: 2
Сума договору: 90 750.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 03.03.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 03.03.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 2 харчування.pdf