• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

З_25Т-022Е_39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Сидіння та стільці в асортименті)

Учасники-неплатники ПДВ з метою приведення своєї ціни пропозиції до рівних умов з іншими учасниками-платниками ПДВ подають свою ціну пропозиції з урахуванням ПДВ (20%). Тобто, при поданні своєї ціни пропозиції учасники-неплатники ПДВ додають до своєї базової ціни пропозиції 20% ПДВ. Договір з переможцем відбору, що не є платником ПДВ, укладається без урахування ПДВ (20%) на підставі абз. 3 п. 66 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. №822. Додаткові вимоги до предмету закупівлі: Рік виготовлення товару: 2024-2025 рік, але не більше 12 місяців від дати виготовлення до дати поставки товару. Товар є новим (не відновленим) та таким, що не був у використанні. Гарантія на товар: відповідає терміну гарантії підприємства-виробника товару та з дати поставки товару складає не менше 12 місяців. Вимоги до тари та упаковки: Тара (упаковка) повинна забезпечувати повну цілісність товару при транспортуванні усіма видами транспорту, відповідати упаковці виробника (вартість тари (упаковки) включена у вартість товару). Тара (упаковка) – незворотна. Строк поставки товару: Впродовж 30 календарних днів з дати укладання договору про закупівлю* (за графіком поставки), але не пізніше 30.06.2025р.** *Цей строк поставки товарів буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата поставки товарів є орієнтовною, визначена розрахунковим методом, несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Ця дата може не зазначатися в договорі про закупівлю. Умови поставки: 82424, Львівська обл., Стрийський р-н, с. Угерське; Стрийське відділення складського господарства та розподільчої логістики ГПУ «Львівгазвидобування». DDP, транспортні витрати по доставці товару в місце призначення включені в ціну товару (предмету закупівлі). Документи при поставці: сертифікат якості або паспорт якості, або технічний паспорт, або інший документ від фактичного Виробника на запропонований товар (предмет закупівлі) із зазначенням інформації про технічні характеристики запропонованого товару.

Завершена

355 075.00 UAH з ПДВ
Номер: 9fa59ef947f044aba8fe98da87a950d2
Внутрішній номер закупівлі: 24614867
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-05-003967-a   
Замовник: АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактна особа: Романа Бєлкіна +380682017129 romana.bielkina@ugv.com.ua http://ugv.com.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 355 075.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 05.03.2025 11:03 - 11.03.2025 08:00
Період кваліфікації: 11.03.2025 08:00 - 20.03.2025 09:47
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стільці офісні, оббиті тканиною, металеві, 500мм
Код ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість 100 штука
Період постачання до 30.06.2025
Місце постачання Україна, 82424, Львівська обл., Стрийський р-н., с. Угерське, вул. Жидачівська 56, Стрийське відділення складського господарства та розподільчої логістики ГПУ «Львівгазвидобування». На карті
Крісла офісні, пластикові, тканина/сітка, 550мм
Код ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість 50 штука
Період постачання до 30.06.2025
Місце постачання Україна, 82424, Львівська обл., Стрийський р-н., с. Угерське, вул. Жидачівська 56, Стрийське відділення складського господарства та розподільчої логістики ГПУ «Львівгазвидобування». На карті
Крісла офісні, металеві, екошкіра, 560-590мм, хрестовина з роликами
Код ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість 25 штука
Період постачання до 30.06.2025
Місце постачання Україна, 82424, Львівська обл., Стрийський р-н., с. Угерське, вул. Жидачівська 56, Стрийське відділення складського господарства та розподільчої логістики ГПУ «Львівгазвидобування». На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП АМЕЛЬЧЕНКО ОЛЬГА ВАСИЛІВНА
Початкова пропозиція 228 600.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
228 600.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
12.03.2025 09:02
Відповіді на вимоги 19
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "АМФ УКРАЇНА"
Початкова пропозиція 248 400.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
248 400.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
18.03.2025 13:10
Відповіді на вимоги 1
Документи 3
Скарги 0
ФОП Макарова Ксенія Василівна
Початкова пропозиція 249 900.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
249 900.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
20.03.2025 09:47
Відповіді на вимоги 1
Документи 3
Скарги 0
ФОП Дубина Ганна Михайлівна
Початкова пропозиція 274 950.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
274 950.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
20.03.2025 09:47
Відповіді на вимоги 1
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "Епіцентр К"
Початкова пропозиція 285 187.50 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
285 187.50 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 19
Документи 1
Скарги 0
Фізична особа-підприємець Боровська Тетяна Олексіївна
Початкова пропозиція 292 000.50 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
292 000.50 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 19
Документи 1
Скарги 0
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕРЬОГІНА ЛЕСЯ МИКОЛАЇВНА
Початкова пропозиція 299 475.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
299 475.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 19
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "ПРИМТЕКС ПЛЮС"
Початкова пропозиція 307 050.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
307 050.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 19
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ЯНГ УКРАЇНА"
Початкова пропозиція 321 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
321 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 19
Документи 2
Скарги 0
ФОП КУТЕНКОВА ОО
Початкова пропозиція 330 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
330 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 19
Документи 1
Скарги 0
ФОП Задолинний Юрій Ігорович
Початкова пропозиція 335 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
335 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 19
Документи 1
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП"
Початкова пропозиція 344 730.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
344 730.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 19
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "ВЕРЕСЕНЬ""
Початкова пропозиція 347 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
347 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 19
Документи 2
Скарги 0
ФОП "Бистров Дмитро В'ячеславович"
Початкова пропозиція 354 050.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
354 050.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 19
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 1bb809606c8c455a8acdba0e30d49395
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-05-003967-a-c4
Постачальник: ФОП Дубина Ганна Михайлівна
Номер договору: 440/ЛГВ/25
Сума договору: 229 125.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Стілець офісний AMF (11007) оббитий тканиною, металевий, 500мм: 632.50000 UAH без ПДВ
Крісло офісне AMF (Біт Сітка) пластикове, тканина/сітка, підлокітники: 1 647.50000 UAH без ПДВ
Крісло офісне ПРИМТЕКС ПЛЮС Oscar B-18: 3 340.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 25.03.2025 00:00 - 30.09.2025 00:00
Дата підписання: 25.03.2025 16:14
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 440лгв25.pdf
p7s
sign.p7s