• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

канцелярське приладдя за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне

Завершена

5 040.00 UAH без ПДВ
Номер: cc7f1c61969144bcaa5fd780b04a62e7
Внутрішній номер закупівлі: 24611490
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-05-000620-a   
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Кулікова Оксана 380671222221 kulikova13@ukr.net https://www.city.kharkiv.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 5 040.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
канцелярське приладдя за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3000 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 61003, Україна, Харківська область, Харків, вул.Квітки-Основ'яненка, будинок 7 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФО-П Хапіліна Олена Олександрівна
Ціна пропозиції 5 040.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
05.03.2025 09:04
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 4abd0ec2367042a4ae871d0ebaf4286f
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-05-000620-a-c1
Постачальник: ФО-П Хапіліна Олена Олександрівна
Номер договору: 2/ДЗВ
Сума договору: 5 040.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: канцелярське приладдя за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне: 1.68000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 27.02.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 27.02.2025 00:00
Статус:
Підписаний
p7s
sign.p7s