• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Крохмалі та крохмалепродукти

Під час укладання Договору ПОСТАЧАЛЬНИК надає перелік документів, визначених п. 5.12 Договору. Поставка товару здійснюється згідно заявки замовника два рази на тиждень. Під документами, що підтверджують безпечність та якість товару, у Договорі розуміється декларація виробника (або якісне посвідчення, або сертифікат якості тощо) та експертний висновок (протокол дослідження тощо). Якість товару, що постачається, повинна відповідати вимогам ДСТУ 4399. Товар пакується у тару, яка відповідає діючим стандартам та забезпечує схоронність продукції при перевезенні та зберіганні. У разі, якщо товар, поставлений Постачальником, є неякісним і не відповідає вимогам ДСТУ або не додержана вимога щодо залишкового терміну зберігання (використання) товару, Покупець не приймає та не оплачує товар, а Постачальник за свій рахунок здійснює протягом 5 (п’яти) діб допоставку товару, що відповідає вимогам Договору. ПРОДАВЕЦЬ повинен здійснювати поставку товару згідно заявки замовника в телефоному режимі в строк включно до 28 березня 2025 року. ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку товару на умовах DDP (згідно Інкотермс 2010), за адресою: 21001, м. Вінниця, вул. Брацлавська, будинок 2. Розрахунок за цим Договором проводиться шляхом оплати товару ПОКУПЦЕМ за фактом поставки товару протягом 10 банківських днів з дати отримання товару на склад ПОКУПЦЯ, у міру надходження бюджетних коштів на підставі належним чином оформлених накладних та рахунків-фактур ПРОДАВЦЯ. У разі затримки бюджетного фінансування ПОКУПЦЯ та/або затримки з боку органів Державної казначейської служби України у здійсненні розрахунково-касового обслуговування, розрахунки за фактом поставки товару здійснюються протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати надходження асигнувань на реєстраційні рахунки ПОКУПЦЯ, та/або з моменту можливості органів Державної казначейської служби України здійснювати розрахунково-касового обслуговування. СТОРОНИ домовились, що будь-які штрафні санкції до ПОКУПЦЯ в такому випадку не застосовуються.. Післяоплата (100%).

Завершена

1 500.00 UAH з ПДВ
Номер: 88452e68cc344f8a8f05248c591bb79d
Внутрішній номер закупівлі: 24610951
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-05-000091-a   
Замовник: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ВІННИЦЬКА УСТАНОВА ВИКОНАННЯ ПОКАРАНЬ (№1)"
Контактна особа: Корпалюк Артур Анатолійович 380971743284 AA_korpaljuk@meta.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 15620000-0 Крохмалі та крохмалепродуктиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 1 500.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 05.03.2025 08:00 - 10.03.2025 00:00
Період кваліфікації: 10.03.2025 00:00 - 10.03.2025 07:40
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Крупа манна, марка М, ГОСТ 7022
Код ДК 021:2015: 15620000-0 Крохмалі та крохмалепродукти
Кількість 60 кілограм
Період постачання до 28.03.2025
Місце постачання 21001, Україна, Вінницька область, null, вулиця Брацлавська будинок 2 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""
Початкова пропозиція 1 440.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 440.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
10.03.2025 07:40
Відповіді на вимоги 2
Документи 4
Пропозиція

Контракти

Номер: 196c5d0f005e4de7956402a977ef164b
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-05-000091-a-a1
Постачальник: ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""
Дані про підписанта Постачальника: Петрова Вікторія Олександрівна, freeland2023@ukr.net, +380977834529, UA 243282090000026005000023643, Статуту, директор
Номер договору: 10к
Сума договору: 1 440.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 1 200.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Крупа манна, марка М, ГОСТ 7022, 1 кг: 20.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 13.03.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 13.03.2025 00:00
Статус:
Підписаний
p7s
sign.p7s