• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Книги канцелярські

Завершена

422.40 UAH з ПДВ
Номер: 131868b04e244ded9e21ee34d5ecbf07
Внутрішній номер закупівлі: 24594424
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-03-012036-a   
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Людмила Павлівна Корж +380666831751 liudmila2406@ukr.net http://nzrada.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журналиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 422.40 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Книга канцелярська А4, 96арк. клітинка, офсет ДП, м′яка картонна обкладинка
Код ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість 10 штука
Період постачання 28.02.2025 - 05.03.2025
Місце постачання 14017, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Ціна пропозиції 422.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.03.2025 17:25
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 7a31c661cda24862b6a874ba87b8a949
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-03-012036-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Номер договору: 35
Сума договору: 422.40 UAH з ПДВ
Сума договору: 352.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Книга канцелярська А4, 96арк. клітинка, офсет ДП, м′яка картонна обкладинка: 42.24000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 28.02.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 28.02.2025 10:30
Статус:
Підписаний
pdf
Договір поставки книг канцелярських від 28.02.2025.pdf