• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські товари

Завершена

36 505.00 UAH без ПДВ
Номер: 50b62e4c17fc4d4f96884ac124c1b5bf
Внутрішній номер закупівлі: 24590662
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-03-008197-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Лілія Смолій +380342551896 uoz41238982@gmail.com https://uoz.com.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 36 505.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір ксероксний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 155 пачка
Період постачання 03.03.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 76019, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. М.Грушевського, буд. 21 На карті
Олівець простий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 штука
Період постачання 03.03.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 76019, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. М.Грушевського, буд. 21 На карті
Файл А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачка
Період постачання 03.03.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 76019, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. М.Грушевського, буд. 21 На карті
Щоденник датований
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання 03.03.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 76019, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. М.Грушевського, буд. 21 На карті
Папка на зав'язках
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штука
Період постачання 03.03.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 76019, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. М.Грушевського, буд. 21 На карті
Папір клейкий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання 03.03.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 76019, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. М.Грушевського, буд. 21 На карті
Степлер
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штука
Період постачання 03.03.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 76019, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. М.Грушевського, буд. 21 На карті
Степлер ВМ4287
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 03.03.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 76019, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. М.Грушевського, буд. 21 На карті
Швидкозшивач пластиковий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання 03.03.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 76019, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. М.Грушевського, буд. 21 На карті
Ножиці
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання 03.03.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 76019, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. М.Грушевського, буд. 21 На карті
Клей олівець
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання 03.03.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 76019, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. М.Грушевського, буд. 21 На карті
Ватман А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 200 штука
Період постачання 03.03.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 76019, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. М.Грушевського, буд. 21 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Бандяк С.М.
Ціна пропозиції 36 505.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.03.2025 14:53
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: b5b963ab3999421791992aa19b3c2e3d
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-03-008197-a-c1
Постачальник: ФОП Бандяк С.М.
Номер договору: 6
Сума договору: 36 505.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір ксероксний: 200.00000 UAH без ПДВ
Олівець простий: 7.00000 UAH без ПДВ
Файл А4: 139.00000 UAH без ПДВ
Щоденник датований: 400.00000 UAH без ПДВ
Папка на зав'язках: 12.00000 UAH без ПДВ
Папір клейкий: 25.00000 UAH без ПДВ
Степлер: 116.00000 UAH без ПДВ
Степлер ВМ4287: 1 090.00000 UAH без ПДВ
Швидкозшивач пластиковий: 10.00000 UAH без ПДВ
Ножиці: 56.00000 UAH без ПДВ
Клей олівець: 25.00000 UAH без ПДВ
Ватман А4: 3.50000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 03.03.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 03.03.2025 14:07
Статус:
Підписаний