• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з заправки, відновлення картриджів та ремонту офісної техніки

Завершена

199 500.00 UAH без ПДВ
Номер: 0b14685967a54683bd5414abc02f77ea
Внутрішній номер закупівлі: 24568107
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-27-011491-a   
Замовник: Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Контактна особа: Авраменко Тетяна Юріївна 380536743833 analiz@kremen.gov.ua http://kremen.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: UA-2025-01-22-016857-a
Очікувана вартість: 199 500.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з заправки, відновлення картриджів та ремонту офісної техніки
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 3 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, м.Кременчук, площа Перемоги, 2 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Бардін Андрій Валентинович
Ціна пропозиції 199 500.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.02.2025 16:05
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 0aba5c1301f14c97b880cf2e6c74c43c
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-27-011491-a-c1
Постачальник: ФОП Бардін Андрій Валентинович
Номер договору: 114
Сума договору: 199 500.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 25.02.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 25.02.2025 00:00
Статус:
Розірваний
pdf
Договір_114.pdf
PDF
Додаткова угода_1.PDF
p7s
sign.p7s