• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий,Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянець прозорий

Товар постачається за заявкою Покупця, протягом 3 календарних днів з дня отримання заявки (за допомогою будь-яких засобів зв’язку). Поставка товару здійснюється на умовах DDP - Україна (Інкотермс-2020) – склад Покупця, включаючи розвантаження товару, за адресою: КНП «ВМКЛ ШМД», вул. Київська, буд.68, м. Вінниця. Ціна товару включає в себе: вартість товару, податок на додану вартість (ПДВ), його пакування, маркування, транспортні витрати, витрати на доставку за адресою Покупця, інші витрати понесені Постачальником (на страхування, сплату митних тарифів, податків, зборів, тощо). *Замовник не обмежує Учасника надати в тендерній пропозиції інше пакування товару ніж те, що визначене в електронній системі закупівель, але в перерахунку загальна кількість товару та дозування, повинно відповідати зазначеній в електронній системі закупівель. Розрахунки здійснюються на умовах післяоплати, у безготівковій формі, шляхом перерахунку коштів на рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дня підписання видаткової (-их) накладної (-их) та/або акту (-ів) приймання-передачі Товару, при наявності коштів на рахунку Покупця та по мірі надходження фінансування. **Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий (відповідний код ДК 021:2015 30197630-1 Папір для друку) Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянець прозорий (ДК 021:2015 30192700-8 Канцелярські товари) (файли закуповуються поштучно) ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Завершена

105 430.00 UAH з ПДВ
Номер: 99afcabe58344b7498cddaa64dfd5fba
Внутрішній номер закупівлі: 24554032
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-26-011121-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Контактна особа: Мосійчук Лілія 380432664039 mklshmd@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 105 430.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 26.02.2025 16:20 - 03.03.2025 09:00
Період кваліфікації: 03.03.2025 09:00 - 03.03.2025 09:47
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 600 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 68 На карті
Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянець прозорий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 500 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 68 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП "ОСАДЧУК СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"
Початкова пропозиція 75 324.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
75 324.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.03.2025 09:47
Відповіді на вимоги 14
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Початкова пропозиція 77 460.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
77 460.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 14
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА"
Початкова пропозиція 84 066.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
84 066.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 14
Документи 2
Скарги 0
ФОП "ЄГОРОВА ОКСАНА ВАСИЛІВНА"
Початкова пропозиція 85 767.50 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
85 767.50 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 14
Документи 2
Скарги 0
ФОП БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Початкова пропозиція 87 350.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
87 350.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 14
Документи 1
Скарги 0
ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА"
Початкова пропозиція 87 750.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
87 750.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 14
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Початкова пропозиція 87 870.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
87 870.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 14
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Початкова пропозиція 103 368.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
103 368.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 14
Документи 1
Скарги 0
ФОП "ТЮКАЛОВ БОГДАН ВІТАЛІЙОВИЧ"
Початкова пропозиція 105 426.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
105 426.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 14
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: bf0c25fd17494f999cd6061d8562117f
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-26-011121-a-c1
Постачальник: ФОП "ОСАДЧУК СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"
Дані про підписанта Постачальника: Осадчук Сергій Вікторович, osadchyk_tender@ukr.net, +380960613070, UA243005280000026008455006727, Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Керівник
Номер договору: 67
Сума договору: 75 324.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір А4 Magistr Pro 80 г/м2 500 аркушів: 125.04000 UAH без ПДВ
Файли для документів ОФІС ЦЕНТР А4, PP 40 мкм, глянцеві прозорі, 100 шт.: 0.60000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 04.03.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 04.03.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Д.67 від 04.03.25.pdf
p7s
sign.p7s