-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Яйця курячі
УМОВИ ПОСТАВКИ: Постачальник здійснює поставку товару на умовах DDP (Delivered Duty Paid) - поставка з оплатою мита, відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка товару проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки. Строк поставки товару: протягом 10 (десять) календарних днів з дати надання письмової рознарядки, але не пізніше 31.12.2025. Місце поставки товару: м. Київ, (Київська обл.), м. Козятин, (Вінницька обл.), або інший підрозділ ПОКУПЦЯ, вказаний в рознарядці на поставку ТОВАРУ. Рознарядка на товар направляється в один з таких способів, а саме: на поштову адресу, вручається уповноваженому представнику під розпис, шляхом відправлення на електронну адресу. Більш детальна інформація вказана в розділі 4 проєкту договору. УМОВИ ОПЛАТИ: Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: - підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури; - підписаного Сторонами Акта прийому-передачі товару або підписаної Сторонами видаткової накладної; - документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ (акти про фактичну якість і комплектність продукції з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ), - зареєстрованої податкової накладної у відповідності до вимог законодавства України (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ). Більш детальна інформація вказана в розділі 7 проєкту договору.
-
Код ЄДРПОУ:
40081221
-
Адреса:
Україна, Київська область, Київ
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
- Подіяпоставка товару
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях15 календарні дні
- Подіядата подання заявки
- Розмір100%
- Тип оплатиПовторювана поставка
- Період у днях10 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
-
Код ЄДРПОУ:
32619343
-
Контактна особа:
Роман Чижевський +380504455887 r.chizhevskii@trade.ovostar.ua
-
Адреса:
09623, Україна, Київська область, Білоцерківський район, село Ромашки, вулиця Покровська, будинок 22А
Контракти
-
Код ЄДРПОУ:
32619343
-
Адреса:
09623, Україна, Київська область, Білоцерківський район, село Ромашки, вулиця Покровська, будинок 22А