• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з управління побутовими відходами

Завершена

1 368.96 UAH з ПДВ
Номер: 872899a719134136a20bf8da97c88fba
Внутрішній номер закупівлі: 24533754
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-25-006033-a   
Замовник: Дніпропетровська обласна прокуратура
Контактна особа: Чередниченко Яна Віталіївна 380997753487 mtz@prk.dp.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування: ОБҐРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ для здійснення закупівлі згідно з абзацом 4 підпунктом 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА ПРОКУРАТУРА Код ЄДРПОУ 02909938, місцезнаходження замовника - 49044, Дніпропетровська область, просп. Дмитра Яворницького, 38 м. Дніпро; категорія замовника - підприємства, установи, організації, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"- орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган;. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з управління побутовими відходами код за ДК 021:2015 – 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям». Розмір бюджетного призначення: 1 368,96 грн. Підстави для здійснення закупівлі: Відповідно до абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі: Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за абзацом 4 підпунктом 5 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період 2025 рік. КП «ЧИСТЕ МІСТО» ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» є суб’єктом господарської діяльності, яке надає загальнонеобхідні послуги з управління побутовими відходами для задоволення потреб мешканців та суб’єктів господарювання м. Жовті Води Дніпропетровської області. Одним із основним напрямків діяльності КП «ЧИСТЕ МІСТО» ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» полягає в організації діяльності у сфері управління побутовими відходами. Відповідно до вимог статті 17 Закону України «Про відходи» суб'єкти господарської діяльності у сфері управління відходами укладають договори з юридичною особою, яка в установленому порядку визначена виконавцем послуг на вивезення побутових відходів на певній території, на якій знаходиться об'єкт утворення відходів. Згідно з положеннями статті 35-1 Закону України «Про відходи» збирання та перевезення побутових відходів у межах певної території здійснюються юридичною особою, яка уповноважена на це органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах, спеціально обладнаними для цього транспортними засобами. Орган місцевого самоврядування на конкурсних засадах визначає виконавця послуг з перевезення побутових відходів з певної території населеного пункту. Відповідно до п. 4 Правил надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 №1070, рішення виконавчого комітету Жовтоводської міської ради Кам’янського району Дніпропетровської області від 29.10.2021 №436 «Про затвердження результату засідання конкурсної комісії з визначення виконавця послуг з вивезення твердих побутових відходів на території Жовтоводської міської територіальної громади»), ст.ст. 25,26,59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавець послуг з вивезення побутових відходів визначається на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, згідно порядку проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 №1173 «Питання надання послуг з вивезення побутових відходів». Рішенням виконавчого комітету Жовтоводської міської ради Кам’янського району Дніпропетровської області від 29.10.2021 №436, КП «ЧИСТЕ МІСТО» ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» визначено виконавцем послуг з вивезення твердих побутових відходів на території Жовтоводської міської територіальної громади. На території м. Жовті Води, вул. Б.Хмельницького, 21, знаходиться Жовтоводська окружна прокуратура. У зв’язку з вищевикладеним, послуги з вивезення побутових відходів для Жовтоводської окружної прокуратури можуть бути надані виключно КП «ЧИСТЕ МІСТО» ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ», у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за абзацом 4 підпунктом 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору. Закупівля здійснюється без застосування відкритих торгів та електронного каталогу, відповідно до абз.4 пп.5 п. 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (відсутність конкуренції з технічних причин). Виходячи із вищенаведеного було вибрано вид закупівлі - договір про закупівлю, укладений без застосування відкритих торгів та електронного каталогу шляхом укладання прямого договору, закупівля послуг з управління побутовими відходами - 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» з КП «ЧИСТЕ МІСТО» ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ». Джерело фінансування - державний бюджет України. Зважаючи на вищевикладене є необхідність укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та електронного каталогу за ДК 021:2015 - 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» послуги з управління побутовими відходами з КП «ЧИСТЕ МІСТО» ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» на суму, визначену в договорі, а саме 1 368,96 грн. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом зі звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави».
Очікувана вартість: 1 368.96 UAH з ПДВ
Додаткова ознака: Українська Визвольна Війна

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з управління побутовими відходами
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 4.56 метр кубічний
Період постачання 01.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Послуги з управління побутовими відходами-абонплата
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 12 місяць
Період постачання 01.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Комунальне підприємство "Чисте місто"Жовтоводської міської ради
Ціна пропозиції 1 368.96 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.02.2025 12:24
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 85ce3469de10400fab6305a69ce073f9
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-25-006033-a-b1
Постачальник: Комунальне підприємство "Чисте місто"Жовтоводської міської ради
Номер договору: 132
Сума договору: 1 368.96 UAH з ПДВ
Сума договору: 1 140.80 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Послуги з управління побутовими відходами: 263.36400 UAH з ПДВ
Послуги з управління побутовими відходами-абонплата: 14.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 01.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 17.02.2025 12:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір №132 від 17.02.2025.pdf
pdf
Обгрунтування від 17.02.2025 сміття Жовті Води.pdf